Nowa usługa w InPost. Nadanie paczki w aplikacji mobilnej, bez naklejania etykiet
InPost wprowadza nową usługę nadawania paczek – klient nie będzie już musiał drukować i przyklejać do paczki etykiet z kodem QR. Od tej pory nadanie paczki będzie prostsze – dzięki aplikacji mobilnej – czytamy na portalu Bankier.pl
Aby nadać paczkę korzystając z aplikacji mobilnej np. w smartfonie, trzeba wprowadzić do aplikacji niezbędne dane, m.in. adresata, i wystarczy ją zostawić w dowolnym paczkomacie InPost. Płatność za usługę w obecnej testowej wersji nadawania przez aplikację należy wykonać w systemie Blik. Niedługo będą dostępne także płatności z wykorzystaniem karty płatniczej, szybkich przelewów oraz Google Pay i Apple Pay.
Na to czekaliście! Drukowanie etykiet to przeszłość! Wysyłaj jeszcze szybciej z apką InPost Mobile. Bez drukowania, bez kolejki, za pomocą smartfona, płacąc BLIKiem! Pobierz apkę w Google Play, App Store, Huawei AppGallery i sprawdź, jak łatwo nadać paczkę w pobliskim Paczkomacie – czytamy w informacji od InPost na Twitterze.
Osoby, które chcą nadać paczkę, zrobią to z poziomu aplikacji, wybierając opcję „Nadaj”. Następnie należy wprowadzić dane odbiorcy. Przesyłkę można nadać z paczkomatu do paczkomatu lub z paczkomatu na adres domowy/firmowy. Po wpisaniu danych klient Blikiem reguluje koszy operacji i otrzymuje kod nadania oraz kod QR. Ostatnim krokiem jest nadanie przesyłki w paczkomacie – informuje portal Bankier.pl. Nadawcy będą mogli wybrać jedną z trzech rodzaje przesyłek, zależnie od jej wielkości:
• gabaryt A – 8 × 38 × 64 cm,
• gabaryt B – 19 × 38 × 64 cm,
• gabaryt C – 41 × 38 × 64 cm.
Nowa usługa InPost dostępna jest 24 godziny na dobę w całej Polsce. Początkowo jest to wersja pilotażowa z jedną dostępną metodą płatności Blik. Klienci mogą wysyłać przesyłki bez konieczności drukowania i naklejania kodów QR i etykiet.
bankier.pl/mt