Informacje

awaria systemu mBanku
awaria systemu mBanku

Trwa awaria systemu usług maklerskich w mBanku

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 8 stycznia 2021, 11:15

    Aktualizacja: 8 stycznia 2021, 11:45

  • Powiększ tekst

Klienci mBanku w całym kraju mają problemy z zalogowaniem się do aplikacji eMakler i mInwestor

Klienci domu maklerskiego mBanku mają poważne problemy z dostępem do usług i wykonywaniem zleceń. Nie mogą się zalogować do swoich kont, system nie działa – informują.

Obecnie występują problemy z usługami maklerskimi (eMakler dla klientów mBanku, mInwestor dla klientów Biura maklerskiego). Przepraszamy za kłopot. Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji – informuje twit na profilu mBanku.

Niestety, aplikacja mobilna wciąż jest niedostępna. Pracujemy nad przywróceniem wszystkich rozwiązań – podaje mBank w kolejnym komunikacie.

mBank już wcześniej miał problemy ze sprawnym działaniem systemu, np. w sierpniu 2020 roku. Zdarzyło mu się też omyłkowo wysyłać klientom komunikaty o treści „ęśąćż” oraz „test”. mBank zdołał wybrnąć z tych błędów w komunikacji z klientem dzięki skutecznej akcji marketingowej, jednak te awarie przytrafiają się bankowi niepokojąco często.

Kolejna awaria systemu banku wywołuje niezadowolenie i rozgoryczenie klientów.

Oto ich przykładowe komentarze:

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych