Trwa awaria systemu usług maklerskich w mBanku
Klienci mBanku w całym kraju mają problemy z zalogowaniem się do aplikacji eMakler i mInwestor
Klienci domu maklerskiego mBanku mają poważne problemy z dostępem do usług i wykonywaniem zleceń. Nie mogą się zalogować do swoich kont, system nie działa – informują.
Obecnie występują problemy z usługami maklerskimi (eMakler dla klientów mBanku, mInwestor dla klientów Biura maklerskiego). Przepraszamy za kłopot. Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji – informuje twit na profilu mBanku.
Niestety, aplikacja mobilna wciąż jest niedostępna. Pracujemy nad przywróceniem wszystkich rozwiązań – podaje mBank w kolejnym komunikacie.
mBank już wcześniej miał problemy ze sprawnym działaniem systemu, np. w sierpniu 2020 roku. Zdarzyło mu się też omyłkowo wysyłać klientom komunikaty o treści „ęśąćż” oraz „test”. mBank zdołał wybrnąć z tych błędów w komunikacji z klientem dzięki skutecznej akcji marketingowej, jednak te awarie przytrafiają się bankowi niepokojąco często.
Kolejna awaria systemu banku wywołuje niezadowolenie i rozgoryczenie klientów.
Oto ich przykładowe komentarze: