Informacje

Agencja mediowa Orlenu przejmuje obsługę Link4 / autor: Fratria
Agencja mediowa Orlenu przejmuje obsługę Link4 / autor: Fratria

Agencja mediowa Orlenu przejmuje obsługę Link4

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 21 stycznia 2021, 12:30

    Aktualizacja: 21 stycznia 2021, 13:05

  • Powiększ tekst

Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych do kampanii Link4 oraz strategię mediową ubezpieczyciela od stycznia odpowiada dom mediowy Sigma Bis, należący do Orlenu i PZU - informują wirtualnemedia.pl i Business Insider Polska.

Za działania podejmowane w internecie nadal odpowiada agencja Sales & More.

Wynika to z faktu, że Sigma Bis w obszarze generowania leadów dopiero buduje kompetencje, jednak w niedalekiej przyszłości przejmie również obsługę kampanii performance ubezpieczyciela - czytamy.

wirtulanemedia/businessinsider.pl/gr

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych