Nuyts: Allegro jest gotowe do stawienia czoła konkurencji
Allegro skupia się przede wszystkim na klientach i uważa to za najlepszą strategię na szybko rozwijającym się rynku e-commerce, poinformował prezes Allegro.eu Francois Nuyts po tym, jak Amazon uruchomił serwis Amazon.pl.
W Allegro skupiamy się przede wszystkim na klientach. To oni, ich potrzeby i oczekiwania wyznaczają kierunek zmian, jakie wprowadzamy w Allegro. Uważamy, że to najlepsza strategia na szybko rozwijającym się rynku e-commerce, który ma przed sobą wspaniałe perspektywy rozwoju - poinformował Francois Nuyts w komentarzu przesłanym ISBnews.
Podkreślił, że Allegro nieustannie inwestuje w innowacyjne rozwiązania i szybko przekształca swoją platformę, aby jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby polskich konsumentów.
Stale rozszerzamy wybór produktów, a liczba ofert na naszej platformie sięgnęła już ponad 200 mln. Klienci mogą znaleźć tu wszystko, czego potrzebują. Jesteśmy dumni z tego, że możemy zaoferować im najbardziej atrakcyjne ceny na rynku. Nasi klienci uwielbiają szybkie, bezpłatne dostawy i zwroty w Allegro Smart! Poczyniliśmy znaczne inwestycje w obszarze dostaw, między innymi w wiele usług logistycznych oferowanych sprzedawcom, które obniżają koszty i zwiększają szybkości dostawy zamówionych produktów. Ponadto od uruchomienia Allegro Pay klienci mają możliwość zapłacenia za zakupy do 3 miesięcy później, bez ponoszenia dodatkowych kosztów – powiedział Francois Nuyts.
Jak zaznaczył, „dzięki „nieustannym innowacjom” od ponad 20 lat Allegro jest dla Polaków najpopularniejszym i cieszącym się największym zaufaniem miejscem do robienia zakupów online.
Wspieramy stale rosnącą społeczność ponad 130 tys. sprzedawców, głównie małych i średnich polskich przedsiębiorstw, w rozwoju kompetencji biznesowych i internetowych. Zapewniamy im bardzo konkurencyjne warunki i wspieramy profesjonalnymi narzędziami i usługami sprzedażowymi. Jesteśmy dumni z tego, że wielu z tych nich rozpoczęło swoją działalność na Allegro i wraz z nami rozwinęło się, aby zostać profesjonalnymi sprzedawcami. Jesteśmy przekonani, że są gotowi stawić czoła każdej konkurencji, jak to robią każdego dnia, w tym także światowym graczom - powiedział także Nuyts.
Allegro jest platformą handlową numer 1 w Polsce. Sprzedaż realizowana jest głównie przez firmy za pośrednictwem platformy e-commerce typu marketplace Allegro.pl. Wartość sprzedanych produktów (GMV) na platformie grupy stanowiła ok. 3 proc. rynku handlu detalicznego w Polsce w 2019 r. Od października 2016 r. Allegro należy do funduszy Cinven, Permira i Mid Europa. Spółka zadebiutowała na GPW w październiku 2020 r.
ISBnews/RO
CZYTAJ TEŻ: Diesel w odwrocie?