Informacje

Przesyłki Poczty Polskiej będą dostarczane i odbierane z nowych punktów / autor: Fratria
Przesyłki Poczty Polskiej będą dostarczane i odbierane z nowych punktów / autor: Fratria

Nowi partnerzy poczty: Duży Ben i Euro Sklep

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 20 czerwca 2024, 12:58

  • Powiększ tekst

Poczta Polska rozbudowuje sieć punktów, w których można wysyłać i odbierać przesyłki. Właśnie dołączyły do niej dwie marki: Duży Ben i Euro Sklep - informuje spółka w komunikacie.

Jak przypomniano punktami partnerskimi są współpracujące z Pocztą Polską sklepy: Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan. A od teraz także Duży Ben i Euro Sklep, podmioty należące do Grupy Eurocash.

Łącznie, wliczając placówki pocztowe, jest ponad 18 tys. punktów zlokalizowanych na terenie całej Polski” - pochwaliła się poczta.

Sklepy, z którymi współpracuje spółka w ramach Pocztex PUNKT (placówki pocztowe i punkty partnerskie), znajdują się także w mniejszych miejscowościach, są otwarte do późnych godzin, a przesyłki czekają w nich na klienta dłużej niż przez 48 godzin - podkreślono.

Jak wynika z komunikatu Duży Ben to sieć specjalistycznych marketów, licząca ponad 400 sklepów w całej Polsce. W jej ofercie znajdują się produkty alkoholowe, napoje niealkoholowe, przekąski, wyroby tytoniowe.

Euro Sklep to marka, którą tworzy już 350 niezależnych przedsiębiorców (sieć franczyzowa), silna zwłaszcza na południu Polski.

Poczta Polska jest spółką Skarbu Państwa, największym operatorem pocztowym na rynku krajowym. Zatrudnia ponad 66 tys. pracowników, a jej sieć obejmuje 7,6 tys. placówek, filii i agencji pocztowych w całej Polsce.

PAP/bz

»» O bieżących wydarzeniach w gospodarce i finansach czytaj tutaj:

Przyszłość należy do aut elektrycznych

Atom. Kluczowa inwestycja dla Polski. STOP!

Koniec „belkowego”? Rewolucja w opodatkowaniu kapitału

Gigantyczny kontrakt czołgowy. Będzie finał?

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych