Film stworzony dla LINK4 z nagrodą
Konkurs Papaya Young Directors 2017 rozstrzygnięty. Zwycięzcą tegorocznej, czwartej już edycji, został Jakub Gutkowski, autor filmu „Back”, który powstał dla polskiego ubezpieczyciela LINK4
Ideą konkursu Papaya Young Directors jest wyłonienie z rynku młodych twórców, którzy potrafią zrealizować ciekawy film reklamowy na podstawie briefu otrzymanego od firmy. Film o ubezpieczeniach turystycznych stworzony według briefu LINK4 otrzymał Grand Prix w tym konkursie.
Nikt lepiej nie trafi do młodych ludzi niż oni sami. Dlatego tak bardzo stawiamy na młodych twórców, premiujemy ich kreatywność, świeżość i brak schematów. Bo taka też jest nasza firma – nie boi się technologicznych nowości i jest innowacyjna pod każdym względem, zarówno w marketingu, jak i w swoich produktach – mówi dyrektor pionu marketingu LINK4 Patrycja Kotecka.
W tegorocznej edycji konkursu Papaya Young Directors, powstało 21 filmów – dla LINK4, Allegro, Black Red White, Co Jest Grane 24, Hortex, Huawei, Mastercard, Radio Zet Chilli i Rossmann.