Informacje

Aplikacja ma spójny wygląd na wszystkich urządzeniach / autor: mat. pras. PKO BP
Aplikacja ma spójny wygląd na wszystkich urządzeniach / autor: mat. pras. PKO BP

Serwis iPKO w nowej odsłonie

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 3 czerwca 2020, 17:40

  • Powiększ tekst

Nowa odsłona iPKO umożliwi klientom dostęp do banku w prosty i wygodny sposób bez względu na rodzaj urządzenia, z jakiego korzystają

Po zalogowaniu do nowej wersji serwisu układ strony startowej będzie bardzo intuicyjny, dzięki czemu klienci będą mogli łatwo i szybko wykonać najważniejsze operacje oraz zapoznać się z najważniejszymi informacjami o własnych finansach. Nowe menu umożliwi szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.

Nowa wersja serwisu powstała przede wszystkim jako odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekiwali możliwości wygodnego bankowania na wszystkich urządzeniach mobilnych: telefonach, tabletach i laptopach. Dlatego zmiany w iPKO będą w dużej mierze spójne z rozwiązaniami znanymi z aplikacji IKO, co dodatkowo sprawi, że klienci będą mieli podobne doświadczenia z korzystania z iPKO i IKO.

Zmiany polegające na dostosowaniu iPKO do urządzeń o różnej wielkości ekranów są wprowadzane systematycznie od kilku miesięcy. Tym razem odświeżona została strona startowa serwisu. Klienci jeszcze szybciej dotrą do najczęściej poszukiwanych funkcji – przelewu krajowego, przelewu do odbiorcy zdefiniowanego, do e-Urzędu czy aktualizacji danych osobowych. Oprócz tego, przeprojektowana i uproszczona została nawigacja serwisu – tak, by klient mógł w łatwy sposób dotrzeć do informacji o swoich produktach (wszystkie znajdą się w zakładce „Moje produkty”) czy oferty banku.

Zobacz film:

Po uruchomieniu nowej odsłony iPKO na telefonie komórkowym nie będzie już wyboru pomiędzy pełną i mobilną wersją serwisu - iPKO lajt zostanie wyłączony. Logując się z przeglądarki na telefonie komórkowym klienci będą mogli korzystać ze wszystkich funkcji serwisu, które dotąd nie były dostępne w iPKO lajt (np.: przelewy krajowe, zlecenia stałe czy zmieniać limity na koncie).

Bank rozpoczął już akcję informacyjną odświeżonej wersji iPKO – bezpośrednio po zalogowaniu do serwisu i na stronie internetowej banku, gdzie publikowane są zapowiedzi zmian. Na portalu Bankomania, YouTube i w mediach społecznościowych pojawią się filmy instruktażowe z wybranymi funkcjami w iPKO.

mat. pras PKO BP/ mk

CZYTAJ TAKŻE: Udogodnienia dla firm w PKO BP

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych