Solorz człowiekiem roku
Patrycja Kotecka, członkini zarządu Link4 w rozmowie z portalem Wirtualne Media wskazała najważniejsze trendy i wydarzenia 2020 roku, oraz wyzwania przed jakimi staje branża
Zdaniem Koteckiej człowiekiem roku w mediach bez wątpienia jest Zygmunt Solorz.
Z sukcesem buduje synergie pomiędzy mediami online i offline. Ważnym etapem tej strategii była tegoroczna akwizycja Interii. W walce o zakup tego medium Solorz pokonał silnych konkurentów, w tym Wirtualną Polskę, Agorę i RASP. Przejęcie od grupy Bauer jednego z największych polskich portali internetowych idealnie wpisuje się w portfel jego biznesowego imperium i pozwala rozwijać medialno-telekomunikacyjnej grupie swoją pozycję na rynku reklamy online. Interia to jeden z największych portali horyzontalnych w Polsce zarówno pod względem realnych użytkowników, jak i liczby odsłon stron. Z jej usług co miesiąc korzysta ponad 6 milionów odbiorców. Solorz może wykorzystać w przyszłości Interię jako narzędzie do budowania silnej platformy VOD - argumentuje.
Kotecka na rynku wyróżniła także aktywność prezesa TVP - Jacka Kurskiego.
Wśród trendów zauważyła, że pandemia przyspieszyła rewolucję technologiczną w ubezpieczeniach – ubezpieczyciele wdrożyli zdalną i szybką likwidację niektórych szkód
Czytaj więcej: Wydarzenia i trendy 2020 roku oraz wyzwania 2021 roku według Patrycji Koteckiej z Link4
Czytaj też: Patrycja Kotecka: Ryzyko nas zmobilizowało
Wirtualne Media/KG