Problemy Żabki. Marketing zapożyczyła... od kasjerki
Żabka Polska znalazła się pod ostrzałem krytyki. Wiele osób zauważyło, że zmieniła sposób komunikacji marketingowej… wzorując się na działaniach swojej kasjerski w mediach społecznościowych - czytamy na Wirtualne Media.pl
Chodzi dokładniej o styl stosowany przez panią Wiolę, która w social mediach funkcjonuje jako „frogshoposting”. Podobieństwa są duże i zdaniem wielu sieć powinna pójść na współpracę z influencerką, a nie kopiować działania.
Wraz z końcem sierpnia Żabka zaczęła stosować wcześniej popularne powiedzonka i memy.
Jesteśmy zaskoczeni komentarzami wskazującymi na kopiowanie pomysłów innych twórców w naszej najnowszej kampanii w social media. Czerpie ona z szeroko pojętej kultury internetu, w tym memów nawiązujących do estetyki lat ‘00, która trafia do grupy naszych młodszych klientów i jest wykorzystywana przez wiele marek. Znamy twórczość @frogshoposting, doceniamy jej zaangażowanie jako twórczyni treści związanych z naszą siecią, dlatego skontaktowaliśmy się z nią, by wyjaśnić tę sprawę - czytamy w oświadczeniu biura prasowego Żabki opublikowanym przez Wirtualne Media.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabka-frogshoposting-memy-afera-pani-wiola-instagram
Czytaj też: Na 100 największych firm w Polsce, tylko 39 to firmy rodzime
Wirtualne Media/KG