Szpak pierwszym mężczyzną promującym Pantene w Polsce
Marka szamponów - Pantene podjęła nietypowy krok. Po raz pierwszy jej kampanię na polskim rynku ma promować mężczyzna
Konkretniej wybór padł na Michała Szpaka. Wokalistę, który popularność zdobył przez występ w programie X-Factor, a potem był m.in. jurorem w The Voice of Poland i brał udział w Eurowizji.
Jak tłumaczy portal Wirtualne Media - Pantene zwraca uwagę na to, że bycie sobą czasami bywa trudne, bo nie wszystkim nasz wizerunek musi się podobać. O tym w spocie mówi właśnie Michał Szpak, podkreślając, że „trzeba mieć siłę, żeby być innym” i opowiadając m.in. o hejcie, z jakim się spotyka z powodu swojego wyglądu (to m.in. długie włosy, buty na obcasie, pomalowane paznokcie). Marka postawiła na hasło „#SiłaWłosów”.
Moje włosy są moją siłą. Pozwalają mi czuć się sobą. Zawsze tak było, nawet, gdy inni patrzyli na nie z dezaprobatą. Jestem naprawdę dumny z tego, że jako nowy ambasador marki Pantene mogę pokazywać innym, że włosy dają nam siłę do tego, żeby pomimo wszystkich przeciwności – mieć odwagę do bycia sobą - tłumaczy artysta.
Za kreację reklam Pantene odpowiada agencja Grey Group Poland.
Czytaj też: Branża e-commerce napędza inflację? Klienci i tak się znajdą
Wirtualne Media/KG