Informacje

PZU dba o klienta / autor: PZU Twitter
PZU dba o klienta / autor: PZU Twitter

Nowe PZU będzie płacić za lojalność klientów

Marek Siudaj

Marek Siudaj

Redaktor zarządzający wGospodarce.pl

  • Opublikowano: 9 stycznia 2018, 20:44

    Aktualizacja: 10 stycznia 2018, 10:51

  • Powiększ tekst

Grupa PZU zamierza zmienić się również w sferze sprzedaży. Pojawią się nowe aplikacje oraz nowe tryby sprzedaży - usłyszeliśmy podczas prezentacji strategii.

Jedna aplikacja pokaże wszystko, co można zrobić z Grupą PZU, włącznie z ubezpieczeniem oraz danymi o rachunkach bankowych. Jest kalendarz z informacją o zakończeniu ochrony ubezpieczeniowej, będzie można umówić wizytę lekarską. I będzie można połączyć się z klubem lojalnościowym PZU – powiedział Paweł Surówka, prezes Grupy PZU.

Program lojalnościowy będzie opierał się na punktach, jakie będzie można otrzymywać za zakupy produktów w ramach Grupy. Za punkty będzie można kupować produkty inne niż finansowe (np. gry dla dzieci), będzie można także przekazywać je na cele charytatywne lub kupować za nie zniżki przy zakupie kolejnych polis. Będą one także otrzymywane za skorzystanie z nowych sposobu likwidacji szkód. Takim sposobem jest wideoinspekcja, w ramach której klient filmuje uszkodzenie, instruowany przez rzeczoznawcę, co przyspieszy wypłatę odszkodowania.

Czytaj też PZU: Gigant, który staje do wyściugu

PZU chce, aby sprzedawcy Grupy oferowali różnorakie produkty, co będzie możliwe, jeśli zostaną wyposażeni w nowe narzędzie. Będzie to nowy system obsługi klienta. Ale dostaną także nowe produkty, 12 prostych produktów, skrojonych pod potrzeby związane z wiekiem (dla seniorów), z potrzebą bieżącą (podróż) albo wynikającą z zakupu samochodów.

PZU chce umożliwić błyskawiczną kalkulację kosztów ubezpieczenia, z błyskawiczną wyceną wyłącznie na podstawie wpisanie danych adresowych. Przyspieszone zostaną procesy zakupowe. Wystarczy 4 kliknięcia, aby można było kupić ubezpieczenie. – powiedział Roger Hodgkiss, członek zarządu PZU odpowiedzialny za sprzedaż.

PZU Życie, spółka z Grupy, liczy na dobrą sprzedaż produktów m.in. związanych z emeryturami. Zamierza oferować nie tylko ubezpieczenia grupowe, w czym już jest liderem, ale także chce wziąć udział w zmianach w systemie emerytalnym, a więc stworzyć pracownicze plany kapitałowe, w ramach których będzie można odkładać na dodatkową emeryturę. Ale pojawiają się i nowe polisy, jak choćby ubezpieczenie na życie połączone z polisą zdrowotną.

PZU Życie liczy na 70 proc. ubezpieczeń grupowych na życie, oferowanych małym i średnim firmom, ale chce być także firmą pierwszego wyboru przy ubezpieczeniach emerytalnych.

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych