Informacje

PZU partnerem programu MIT Enterprise Forum Poland

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 8 czerwca 2018, 21:31

  • Powiększ tekst

PZU nawiązało współpracę z MIT Enterprise Forum Poland, jednym z największych w Polsce programów akceleracyjnych dla startupów technologicznych. Jej celem jest wsparcie rozwoju młodych firm, które tworzą unikatowe rozwiązania, które mogą mieć zastosowanie w sektorze ubezpieczeń.

Dla PZU to szansa na dotarcie do innowacyjnych technologii, zaś dla startupów to możliwość wejścia na rynek, który tylko w Polsce generuje 2 proc. PKB - poinformowało Biuro Prasowe PZU.

Polski sektor ubezpieczeń potrzebuje innowacji i kładzie na nie coraz większy nacisk. PZU od dawna stawia na efektywną współpracę ze startupami oferując wiedzę, infrastrukturę, doświadczenie i wsparcie w przekształcaniu projektów w rozwiązania biznesowe. Trzy kluczowe obszary poszukiwania innowacji w Grupie PZU to lepsze wykorzystanie dużych zbiorów danych dzięki zaawansowanej analityce i technologii big data, cyfryzacja oraz nowe interakcje z klientami” - czytamy w komunikacie.

MIT Enterprise Forum Poland przewiduje akcelerację w ścieżce ogólnej oraz w czterech wyspecjalizowanych ścieżkach branżowych. Nowością jest ścieżka Insurtech, której partnerami są firmy PZU, Link4, Nationale-Nederlanden i Sollers Consulting. Startupy, które się do niej zakwalifikują, zyskają m.in. dostęp do polskich i zagranicznych mentorów oraz wsparcie w udoskonalaniu produktów i usług, w tym pod kątem możliwego wykorzystania ich przez partnerów przemysłowych programu.

Startupy, które chcą wziąć udział w 5. edycji akceleracji MIT Enterprise Forum Poland mogą aplikować do programu za pośrednictwem strony internetowej www.mitefpoland.org do 10 lipca br.

PAP, sek

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.