Wideorozmowa z doradcą PKO BP
Bank PKO BP uruchomił możliwość umówienia się na wideospotkanie – na początek opcja dostępna jest dla firm z sektora małych i średnich (MŚP). Docelowo, rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich klientów, zarówno firmowych, jak i indywidualnych
Podczas rozmowy można uzyskać m.in. informacje o tarczy antykryzysowej czy produktach bankowych. Aby się umówić, klient musi wypełnić krótki formularz na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl, a potem bank przyśle sms lub e-mail z datą i godziną spotkania.
Rozwiązanie powstało we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem.
Właśnie startuje nasza nowa usługa - wideodoradca dla klientów firmowych, która pozwoli komfortowo i bezpiecznie kontaktować się z bankiem. Docelowo taka forma kontaktu będzie dostępna dla wszystkich klientów banku - powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banu Polskiego.
Usługa powstała w niecałe trzy tygodnie we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem. To drugie tego typu rozwiązanie zaproponowane przez Chmurę Krajową w ostatnich tygodniach. Pod koniec kwietnia ruszyła Teleporada (obecnie eWizyta) – projekt powstał na zlecenie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia i umożliwia pacjentom korzystanie z konsultacji wideo udzielanych przez pracowników medycznych, bez wychodzenia z domu.
PAP/ mk
CZYTAJ TAKŻE: Chmura krajowa: Czym będzie i co zmieni?