Informacje

Z doradcą PKO BP będzie można porozmawiać w trakcie wiedeorozmowy / autor: Pixabay
Z doradcą PKO BP będzie można porozmawiać w trakcie wiedeorozmowy / autor: Pixabay

Wideorozmowa z doradcą PKO BP

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 19 maja 2020, 07:00

  • Powiększ tekst

Bank PKO BP uruchomił możliwość umówienia się na wideospotkanie – na początek opcja dostępna jest dla firm z sektora małych i średnich (MŚP). Docelowo, rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich klientów, zarówno firmowych, jak i indywidualnych

Podczas rozmowy można uzyskać m.in. informacje o tarczy antykryzysowej czy produktach bankowych. Aby się umówić, klient musi wypełnić krótki formularz na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl, a potem bank przyśle sms lub e-mail z datą i godziną spotkania.

Rozwiązanie powstało we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem.

Właśnie startuje nasza nowa usługa - wideodoradca dla klientów firmowych, która pozwoli komfortowo i bezpiecznie kontaktować się z bankiem. Docelowo taka forma kontaktu będzie dostępna dla wszystkich klientów banku - powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banu Polskiego.

Usługa powstała w niecałe trzy tygodnie we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem. To drugie tego typu rozwiązanie zaproponowane przez Chmurę Krajową w ostatnich tygodniach. Pod koniec kwietnia ruszyła Teleporada (obecnie eWizyta) – projekt powstał na zlecenie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia i umożliwia pacjentom korzystanie z konsultacji wideo udzielanych przez pracowników medycznych, bez wychodzenia z domu.

PAP/ mk

CZYTAJ TAKŻE: Chmura krajowa: Czym będzie i co zmieni?

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych