Informacje

To istotne, kto jest właścicielem mediów / autor: pixabay.com
To istotne, kto jest właścicielem mediów / autor: pixabay.com

Według 76 proc. Polaków własność mediów ma znaczenie

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 9 stycznia 2021, 11:49

  • Powiększ tekst

76 proc. uczestników badania pracowni Social Changes dla portalu wPolityce.pl twierdzi, że to, do kogo należą media ma wpływ na sposób informowania i wydźwięk podawanych informacji. Przeciwnego zdania jest 8 proc. badanych.

Na pytanie czy „na sposób informowania i wydźwięk podawanych informacji ma wpływ to, do kogo należą media, np. telewizja, radio, prasa, portale internetowe”, 43 proc. uczestników badania odpowiedziało „zdecydowanie tak”, a 33 proc. „raczej tak”.

6 proc. uczestników badania udzieliło odpowiedzi „raczej nie”, a 2 proc. - „zdecydowanie nie”. 16 proc. uczestników wskazało odpowiedź „trudno powiedzieć”.

Według sondażu, odpowiedzi twierdzącej udzieliło 75 proc. wyborców Zjednoczonej Prawicy i 87 proc. Koalicji Obywatelskiej.

Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) na panelu internetowym, na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1090 osób w dniach od 1 do 5 stycznia 2021 roku.

PAP/RO

CZYTAJ TEŻ: Obajtek do opozycji: Państwa argumentacja ws. Polska Press to absurd totalny! [wideo]

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych