Informacje

W. Wardacki / autor: Grupa Azoty
W. Wardacki / autor: Grupa Azoty

Wardacki wygrał z "Faktem"! Szansa na ćwierć miliona złotych

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 8 marca 2021, 22:15

  • 3
  • Powiększ tekst

Były prezes Grupy Azoty Wojciech Wardacki wygrał w Sądzie Okręgowym w Warszawie sprawę o naruszenie dóbr osobistych przez wydawcę gazety „Fakt”. Sąd nieprawomocnym wyrokiem z 11 lutego orzekł winę wydawcy gazety - podał serwis wnp.pl. Przeprosiny mają być opublikowane na stronie głównej Faktu i Onetu oraz w prasie

Wojciech Wardacki zaskarżył Ringier Axel Springer Polska po serii artykułów z przełomu 2018 i 2019 roku. Sąd orzekł, że dziennika zamieścił w nich szereg nieprawdziwych informacji dotyczących byłego prezesa Grupy Azoty.

Teraz wydawca ma m.in. zamieścić przeprosiny dla menadżera w papierowej wersji „Faktu” oraz na stronie głównej portalu www.fakt.pl i na stronie głównej portalu, onet.pl.

Jednocześnie zasądzono także od Ringier Axel Springer Polska na rzecz Wojciecha Wardackiego 250 tys. zł wraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia 12 lutego 2021 r. do dnia zapłaty. Wyrok w tej sprawie jest nieprawomocny.

Wojciech Wardacki z funkcji prezesa Grupy Azoty został odwołany 22 października 2020 roku, ale wciąż pracuje w Grupie Azoty, będąc prezesem Grupy Azoty Police.

WNP.pl, mw

CZYTAJ TEŻ: Grafika Horały obala absurdalne teorie Hołowni

CZYTAJ TEŻ: Obajtek: Połączenie Orlenu z Lotosem nie ma nic wspólnego zW prywatyzacją

CZYTAJ TEŻ: Mobbing w pracy? Google radził: weź urlop

Wiadomości Google

Kliknij Obserwuj i bądź na bieżąco!

Powiązane tematy

Komentarze