Informacje

Zdjęcie ilustracyjne / autor: Materiały prasowe
Zdjęcie ilustracyjne / autor: Materiały prasowe

InPost podbija Europę. Polska firma w czołówce e-commerce

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 7 lipca 2022, 16:50

  • Powiększ tekst

InPost przeprowadził rebranding marki Mondial Relay, wprowadzając swoją markę InPost na rynek hiszpański i portugalski, oraz komunikuje nowy wizerunek marki Mondial Relay we Francji i w krajach Beneluksu.

Proces integracji Grupy InPost zakłada systematyczną implementację najbardziej innowacyjnych rozwiązań na kolejnych rynkach. Dotyczy to także marki InPost, która jest synonimem jakości świadczonych usług, a która z sukcesem rozwijana jest w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech. Z początkiem lipca zostanie wprowadzona także na rynek hiszpański i portugalski. We Francji, Belgii i Holandii Grupa InPost będzie rozwijana pod marką Mondial Relay, której wizerunek został unowocześniony, a marka jest znana z optymistycznego i bardzo konsumenckiego podejścia do użytkowników. Jest to zgodne ze strategią Grupy InPost, która jest konsekwentnie wdrażana na wszystkich rynkach - powiedział prezes InPostu Rafał Brzoska.

Kiedy InPost przejął w lipcu 2021 Mondial Relay, stał się największą platformą dostaw dla e-commerce w Europie. Wprowadzenie marki InPost w Hiszpanii i Portugalii oraz odświeżenie marki Mondial Relay zakłada wdrożenie szeregu rozwiązań prokonsumenckich, rozwój sieci punktów odbioru przesyłek, a przede wszystkim przyspieszenie rozbudowy sieci innowacyjnych automatów paczkowych istniejących w Polsce pod nazwą Paczkomat InPost na wszystkich rynkach, zarówno pod marką InPost, jak i Mondial Relay.

Dzięki transferowi know-how InPost Mondial Relay istotnie rozszerzy swoją ofertę o sieć Paczkomatów, stawiając w lipcu tego roku 1 000 urządzeń we Francji. Tym samym coraz większa grupa klientów Mondial Relay może korzystać z wygodnej i ekologicznej formy odbiorów i nadań przesyłek.

Grupa InPost posiada także 3 200 punktów odbioru paczek w Hiszpanii. Rozwój usług i wprowadzenie na rynek sieci Paczkomatów wspiera podpisanie umowy z najpopularniejszą siecią stacji paliw Galp, która liczy 570 punktów. Pierwsze Paczkomaty staną w głównych miastach Hiszpanii takich jak Madryt, Barcelona, Sewilla, Walencja i Malaga, podkreślono.

InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.

KOMENTARZ RAFAŁA BRZOSKI

ISBnews/RO

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych