Poczta Polska obsłuży Kasę Stefczyka
Poczta Polska działa z rozmachem. Po wygranym przetargu na obsługę korespondencji pocztowej w sądach i aktywnym uczestniczeniu w organizacji programu Rodzina 500+, czas na kontrakty z rynku komercyjnego. Największy SKOK – Kasa Stefczyka – przyjęła ofertę narodowego operatora na obsługę korespondencji listowej.
Kasa Stefczyka powstała w 1993 roku. Obecnie liczy blisko 900 tys. członków, których obsługuje poprzez sieć ponad 400 placówek w całym kraju. W październiku 2013 roku Kasa umożliwiła w swoich filiach korzystanie z usług firmy InPost – największego konkurenta PP.
W październiku ubiegłego roku podpisała z Pocztą Polską kontrakt na obsługę przesyłek kurierskich. Zawarta w kwietniu umowa obejmująca przesyłki listowe to zatem rozszerzenie współpracy pomiędzy podmiotami.
>> Czytaj również: Poczta Polska wspiera 500+
Zdaniem przedstawicieli Poczty Polskiej o „powrocie” Kasy Stefczyka zdecydowała rzetelność jej usług.
Bezpieczeństwo i pewność to kryteria, które w segmencie pocztowym są najważniejsze. Doceniają to nasi klienci powierzając nam doręczanie swojej korespondencji – mówi Łukasz Gołębiowski, dyr. zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.
Warto podkreślić, że zarówno Kasa Stefczyka jak i Poczta Polska to podmioty rdzennie polskie, nie finansowane kapitałem zagranicznego pochodzenia.
MS