Informacje

fot. Tygodnik Młodej Polski
fot. Tygodnik Młodej Polski

W tygodniku "#Sieci" - afera WGI: Wielki finansowy skandal, wielu poszkodowanych

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 24 lipca 2013, 12:47

    Aktualizacja: 24 lipca 2013, 13:11

  • Powiększ tekst

W najnowszym numerze tygodnika "#Sieci" Anna Raciniewska opisuje sprawę Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej - wiele osób inwestujących w to przedsięwzięcie straciło majątki życia, jednak prokuraturze ułożenie aktu oskarżenia wobec WGI zajęło... aż siedem lat. Sprawie WGI przygląda się Anna Raciniewska.

Aż siedmiu lat potrzebował polski wymiar sprawiedliwości, by sporządzić akt oskarżenia w jednym z najgłośniejszych skandali finansowych III RP. Większość z prawie 1200 klientów Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej bezpowrotnie straciła oszczędności życia, ok 250 mln zł stracili łącznie klienci WGI.

Raciniewska opisuje znane osobistości ściągnięte do... reklamy Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej.

WGI, żeby się uwiarygodnić, ściągnęła znane twarze. M.in. profesorów Rosatiego i Orłowskiego.

Co ciekawe - szefowie spółki nie są wcale oskarżeni o oszustwo.

Szefowie spółki nie są oskarżeni o oszustwo, lecz o dużych rozmiarów niegospodarność. Przestępstwo to zagrożone jest karą pozbawienia wolności od roku do 10 lat.

Jednym z pierwszych dziennikarzy, którzy zajmowali się sprawą WGI był Mariusz Zielkie - zapraszamy do lektury wywiadu, którego udzielił nam o tej sprawie.

Więcej na temat sprawy WGI przeczytają Państwo też w najnowszym tygodniku "#Sieci". Ponadto w numerze - Zalewski, Mazurek, Korsuń chilli Korsuń, Wiktor Świetlik, Dorota Łosiewicz, wycinki Warzechy, Stanisław Janecki, Piotr Zaremba, rozmowa Karnowskich, oraz wielu innych. Zapraszamy do lektury najnowszego numeru tygodnika "#Sieci"!

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.