NFT trwale wejdzie do gier?
Firma KRAFTON, stojąca za jednym z największych hitów sprzedażowych ostatnich lat, czyli PlayerUnknown’s Battlegrounds, zapowiedziała właśnie kontrowersyjny ruch. We współpracy z koreańskim NAVER Z mają zamiar stworzyć nową platformę metaverse wraz z własnymi NFT.
Jak można wyczytać w ogłoszeniu zamieszczonym na oficjalnej stronie KRAFTON:
Przy tworzeniu platformy metaverse KRAFTON wykorzysta swoje doświadczenie w tworzeniu gier online takich jak PUBG: Battlegrounds i powiązanych technologii w celu stworzenia narzędzia pozwalającego na kreowanie treści tworzonych przez konsumentów [UGC – user generated content], a także zbudowanie wysokiej jakości świata wirtualnego. NAVER Z wniesie od siebie doświadczenie zdobyte w ZEPETO do zarządzania usługami metaverse wraz ze stroną społecznościową.
Czy NFT stanie się nową normą w gamingu?
O tym przeczytają Państwo na EndGame.