Informacje

Apella otrzymała srebrną Effie

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 31 października 2018, 11:41

    Aktualizacja: 31 października 2018, 11:45

  • Powiększ tekst

Na tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Apella, reprezentująca trójmiejski rynek agencji marketingowych, otrzymała srebrną Effie w kategorii „Media, kultura i rozrywka” za kampanię „Drap Zdrapki na milion sposobów!”, którą wraz z agencją Zenith przygotowała dla Totalizatora Sportowego.

Effie Awards to prestiżowy konkurs marketingowy, który obecnie odbywa się aż w 40 krajach. Nagradzane są w nim kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.

Zwycięska kampania Apelli „Drap Zdrapki na milion sposobów!” została przygotowana dla Totalizatora Sportowego. Promuje ona Zdrapki – produkt, którym Totalizator Sportowy pozyskuje przede wszystkim młodszą grupę klientów. W ramach kampanii przygotowanie zostały spoty telewizyjne i radiowe emitowane w największych ogólnopolskich stacjach, a także: bilbordy sponsorskie, animacje, outdoor, przekazy prasowe, materiały POS oraz kreacje internetowe.

Apella to niezależna i niesieciowa agencja z Trójmiasta, oferująca pełen zakres usług marketingowych. Od ponad 12 lat realizuje projekty dla klientów z najróżniejszych branż. Na swoim koncie ma już ponad 80 ogólnopolskich kampanii crossmediowych. Apellę tworzy zgrany zespół specjalistów, którzy łączą swoje bogate doświadczenie ze świeżym podejściem i kreatywnymi pomysłami, tworząc skuteczne i kompleksowe realizacje. Natomiast bazę klientów Apelli stanowią m.in. takie marki, jak: Kasa Stefczyka, UOKiK, Flugger Farby, Czachorowski, PGNiG, Miasto Gdynia czy Ministerstwo Rozwoju oraz oczywiście Totalizator Sportowy.

Najświeższa realizacji Apelli to ogólnopolska kampania społeczna poświęcona nadmiernej prędkości – „Nie skreślaj życia tak prędko”, którą agencja przygotowała dla Ministerstwa Infrastruktury oraz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Apella w pracy nad kampanią odpowiadała za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii.

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych