Informacje

telefon / autor: Pixabay
telefon / autor: Pixabay

Najlepsze infolinie mają Bank Pekao i PKO BP

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 4 grudnia 2019, 06:05

  • Powiększ tekst

W dwudziestej edycji rankingu najlepszych infolinii banków, Agencja ARC Rynek i Opinia ogłosiła tegorocznych zwycięzców. Liderami są Bank Pekao i PKO Bank Polski. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem skrócił się w ciągu pół roku o 15 sekund i wynosi obecnie pół minuty

Jak podaje serwis Wirtualnemedia, Agencja ARC Rynek i Opinia ogłosiła po raz dwudziesty ranking najlepszych infolinii banków. Liderami są Bank Pekao i PKO Bank Polski. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem skrócił się w ciągu pół roku o 15 sekund i wynosi obecnie pół minuty.

Polskie banki uzyskały średnio 80,7 pkt. Najwyższy wynik notuje Bank Pekao (97,1 pkt.), wyprzedzając PKO BP (96,2 pkt.), Millennium (84,4 pkt.) czy Credit Agricole (82 pkt.). Najsłabszy wynik uzyskał mBank (65,3 pkt.), który do lidera traci 30 punktów.

Średni czas oczekiwania na połączenie to 30 sekund. Czas ten spadł o 15 sekund w porównaniu z poprzednią falą badania. Na tym wymiarze bardzo widoczna jest różnica między bankami. Getin Bank, BNP Paribas, Alior Bank i mBank od ostatniej edycji istotnie skróciły czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Z kolei czas oczekiwania wydłużył się istotnie w ING Banku Śląskim oraz w Banku Millennium.

Czytaj więcej: LINK

mw

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.