Informacje

Nowy PEUGEOT 308 / autor: Mat.Pras.
Nowy PEUGEOT 308 / autor: Mat.Pras.

Europejski hit Peugeot w Polsce. Znamy gamę i ceny

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 12 lipca 2021, 21:40

  • Powiększ tekst

Nowy PEUGEOT 308 debiutuje na polskim rynku. To bardzo ważne wydarzenie dla marki, która wprowadza do swojej oferty niezwykle atrakcyjny model, wyróżniający się stylem, najnowocześniejszymi technologiami

Nowy PEUGEOT 308 wpisuje się również w konsekwentnie realizowaną strategię „Power of choice”/tłum.: moc wyboru, oferując klientom alternatywę przy wyborze układu napędowego bez konieczności pójścia na kompromis.

Premiera nowego PEUGEOT 308 zbiega się w czasie z objęciem przeze mnie sterów marki PEUGEOT w Polsce – jestem przekonany, że poszerzenie portfolio o ten wyjątkowy model, który ma szansę zyskać uznanie polskich klientów, pomoże marce w umocnieniu swojej pozycji na polskim rynku -Alessandro Renda, dyrektor marki PEUGEOT w Polsce

Marka Peugeot walczy obecnie swoim nowym, oryginalnym modelem 508 o segment premium, ale tym modelem już wyrobiła sobie mocną pozycję w segmencie samochodów kompaktowych, dzięki sprzedaży ponad 7 milionów samochodów kolejnych generacji. Zdobyła 42 międzynarodowe nagrody łącznie z tytułem Samochodu Roku w 2014 roku. Dziś nowy PEUGEOT 308 debiutuje na polskim rynku.

Nowy model 308 to atrakcyjna stylistyka, a na jego masce po raz pierwszy pojawia się nowe logo marki. Optymalizacja całości konstrukcji pozwoliła powiększyć wnętrze, a jednocześnie okazała się korzystna dla dynamiki.

Pod względem technologii nowy PEUGEOT 308 jest wyposażony w wiele systemów wspomagania prowadzenia najnowszej generacji. Pojawia się również nowa wersja PEUGEOT i-Cockpit® z wbudowanym intuicyjnym i nowoczesnym systemem multimedialnym i-Connect® Advanced z dostępem do Internetu.

Nowy PEUGEOT 308 wyróżnia się efektywnością i dobrymi parametrami aerodynamicznymi. Jest dostępny z napędem hybrydowym plug-in oraz silnikami spalinowymi, zarówno benzynowymi jak i wysokoprężnymi.

Ceny

Polityka cenowa wobec nowego 508 potrafiła wywołać różne emocje - od rozbawienia po frustrację. W przypadku 308 również widać aspirację do segmentu wyższego. Wersja podstawowa zaczyna się od 87 800 zł za wersję benzynową (110 KM), 102 000 zł za diesla (130 KM), a hybrydy plugin zaczyna się od 139 200 zł.

CZYTAJ TEŻ: Maksymilian Wysocki: Nowe auta pokazują, że COVID-19 to kryzys tylko dla biednych

Najwyższa wersja wyposażenia, ALLURE PACK, w wersji benzynowej PureTech 130 S&S EAT8 kosztuje 113 800 zł, diesel BlueHDI 130 S&S EAT8 kosztuje 123 600 zł. Hybryda plugin z silnikiem HYBRID 180 EAT8 kosztuje 150 100 zł.

Najdroższe wyposażenie GT PACK z najmocniejszymi silnikami to koszt odpowiednio: 142 600 zł za 130 KM w dieslu, 132 800 zł za 130 KM w benzynie i 176 00 zł za 225 KM w hybrydzie plug-in.

Istnieje też wiele wariantów pośrednich, ale nas interesowały warianty brzegowe.

Czytaj też: Motoryzacja pod napięciem. Czy pokochamy e-jazdę?

Mat.Pras./KG

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych