Informacje

wydawnictwo Agora / autor: Fratria
wydawnictwo Agora / autor: Fratria

Agora bez sukcesu w internecie, jej wpływy spadły o 20 proc.

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 21 sierpnia 2022, 23:37

  • Powiększ tekst

Internet to jedyny pion biznesowy grupy Agora, notujący spadek przychodów. W II kw. roku zmalały one o 21 proc. Spadek ten Agora tłumaczy zmianą strategii swojej spółki zależnej Yieldbird – informuje portal Wirtualnemedia.pl

Jak czytamy, w zeszłym kwartale przychody segmentu internetowego Agory zmniejszyły się rok do roku o 20,8 proc. do 42,9 mln zł. Zdecydowaną większość stanowią wpływy reklamowe, które poszły w dół o 22,2 proc. do 38,6 mln zł.

Zgodnie z wyjaśnieniem spółki, o spadku przesądziły słabe wyniki sprzedażowe jej spółki zależnej Yieldbird, prowadzącej sprzedaż reklam w modelu programatycznym, przede wszystkim z powodu wprowadzonych zmian w portfolio klientów i koncentracji na klientach o wyższej marżowości.

Czytaj też: Ciemna strona semantyki „Wyborczej”. KGHM nie zasolił, ale… zasolił

wirtualnemedia.pl/mt

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych