Informacje

Gameset network / autor: Gameset
Gameset network / autor: Gameset

Nowy poziom gry. Gameset oficjalnym partnerem Twitch

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 1 października 2018, 22:09

  • Powiększ tekst

Agencja marketingu gamingowego Gameset uzyskała status oficjalnego partnera wiodącej, globalnej i najpopularniejszej platformy streamingowej Twitch, należącej do koncernu Amazon

Gameset konsekwentnie stawia na rozwój kompetencji i zaplecza wokół tej platformy, widząc w niej sposób na budowanie bliskich interakcji pomiędzy nadawcą a odbiorcą, który niesie ze sobą wysoki potencjał marketingowy. Jest to także pierwsza taka umowa podpisana przez agencję reklamową w Polsce. Twitch obecnie posiada 100 mln użytkowników na świecie, w Polsce wersję desktopową odwiedza 1 mln osób miesięcznie (za PBI/Gemius). Podstawowym rodzajem treści są transmisje z gier, ale platforma promuje też emisje seriali, sesji kulinarnych czy talk show.

Wierzymy w platformę Twitcha i w to, że odmieni ona świat video online - deklaruje Piotr Bombol, prezes Gameset. - Interakcje real-time - w czasie rzeczywistym - niosą ze sobą ogromny potencjał do generowania emocji, co jest też odpowiedzią na potrzeby nowoczesnych marek. Z pełną świadomością rozpoczynamy współpracę z twórcami, którzy razem z nami chcą budować nową jakość na rynku. Chcemy tworzyć najlepszą rozrywkę nie tylko w Polsce, ale całym regionie środkowej i wschodniej Europy - dodaje.

Od dwóch miesięcy działa kanał Gameset TV na Twitch. W tym czasie zebrał prawie 1,3 mln wyświetleń. Dzięki współpracy z Twitch kanał posiada wysokie pozycjonowanie i umożliwia dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Kanał jest oparty o ramówkę na wzór kanałów telewizyjnych (ze stałymi programami o stałych porach), która jest wypełniona przez transmisje z rozgrywek w grę Fortnite (agencja Gameset obsługuje marketingowo grę w Polsce i w regionie CEE) oraz autorskie formaty rozrywkowe, w tym Siła Sióstr, Samotny Wilk czy Fantastyczna Piątka. Pomimo krótkiego czasu od powstania każdy z formatów posiada już sponsora spoza branży gier. Agencja planuje w najbliższym czasie uruchomienie kolejnych formatów i rozbudowę oferty rozrywkowej na kanale.

Kolejnym elementem realizacji strategii obecności na Twitch jest uruchomienie własnej sieci influencerskiej Gameset Network. Sieć skupia najciekawszych i najbardziej angażujących streamerów, którzy cechują się dużym potencjałem rozwoju. Twórcy Gameset Network mają możliwość promocji na kanale Gameset TV, a agencja pomaga im zbudować formaty rozrywkowe dla ich społeczności. Obecnie w Gameset Network znaleźli się Al3xandras, Angela35, Lempiank, Kkamcia, Nitek, Buli oraz Chaway. W najbliższym czasie sieć poszerzy się o kolejnych twórców.

Twitch posiada zupełnie unikalne możliwości dotarcia do młodego konsumenta. O ile w tej chwili dominuje content growy, o tyle w niedługim czasie będzie to bardziej zdywersyfikowane, a na platformie będą chciały się promować różne marki, np. FMCG czy lifestyle. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na ich zapytania dzięki własnemu kanałowi, autorskim formatom i Gameset Network. - dodaje Łukasz Turkowski, wiceprezes agencji.

mw

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.