Informacje
Fot. Internet
Fot. Internet

Przestało działać biuro podróży Tramp z Gdyni

zz zz

  • Opublikowano: 7 marca 2013, 18:12

    Aktualizacja: 7 marca 2013, 18:17

  • Powiększ tekst

"Z wielką przykrością muszę poinformować, iż z dniem dzisiejszym, 07.03.2013 wszelka działalność operacyjna mojej firmy, Biuro Turystyczne Tramp zostaje zawieszona, a wszystkie imprezy turystyczne zaplanowane w terminach począwszy od dzisiaj zostają anulowane" - można przeczytać na stronie internetowej Biura.

Przyczyną zakończenia działalności jest - według właściciela Biura - niewypłacalność i że dziś złożył odpowiednie pismo do  Marszałka Województwa Pomorskiego.

Właściciel Biura poinformował, że posiada gwarancję ubezpieczeniową na sumę 502 117,97 złotych, udzielonej przez AXA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. Zapewnia, że poza granicami nie ma żadnych klientów.

"Obecnie nie ma żadnych klientów przebywających na wyjazdach przez nas organizowanych. W związku z powyższym nie ma żadnych kosztów związanych z organizacją powrotów klientów do kraju i wszystkie pieniądze z gwarancji będą przekazane na zwrot wpłaconych zaliczek. Dochodzenie roszczeń w ramach posiadanej przez nas gwarancji turystycznej odbędzie się na zasadach określonych przez Marszałka Województwa Pomorskiego, a wypłacone przez AXA Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A po zakończeniu wszelkich procedur, które mogą trwać do kwietnia 2014."

W komunikacie można przeczytać jeszcze, że:

"Przepraszam bardzo Państwa, iż zaplanowany przez Państwa, opłacony urlop, nie dojdzie do skutku. Przez 15 lat prowadziłem Biuro Turystyczne Tramp, starając się ze wszystkich sił zbudować profesjonalne biuro podróży, które będzie wychodziło naprzeciw potrzebom klientów. Choć otoczony przez świetny zespół ludzi, nie udało mi się niestety. Szczerze przepraszam wszystkich Państwa, biorę całą odpowiedzialność na siebie. Walczyłem do ostatniej chwil. Dzisiaj rano podjąłem jednak nieodwracalną decyzję o zakończeniu działalności operacyjnej biura."

Właściciel Biura udziela też informacji co w sytuacji dla klientów korzystających w wcześniej wykupionych usług:

"Wszystkie bilety dla klientów, którzy zdecydowali się na podróż lotniczą zostały wykupione i możecie z nich Państwo skorzystać, jednak my nie będziemy wstanie zapewnić Państwu transferu lotniskowego. Jeżeli ktokolwiek z Państwa pragnąłby wyjechać w rezerwowane wcześniej miejsce bez naszej obsługi i płacąc ponownie za pobyt bezpośrednio w hotelu podajemy dane kontaktowe każdego z ośrodków."

Lista ośrodków wymieniona jest na stronie Biura Tramp: www.tramp.gda.pl.

Jas

 

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych