Orlen: Naszym celem jest repolonizacja dostawców
PKN Orlen wprowadza nową markę własną O!, poinformowała spółka. Nowe produkty będą pojawiały się na stacjach koncernu sukcesywnie w ramach kampanii „O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze”
Koncepcja marki własnej O! powstała w związku z rozwojem nowego formatu sklepu O!Shop. Pierwszym produktem jest woda źródlana O!, która będzie dostępna na stacjach paliw już od 1 listopada. Systematycznie prowadzone są postępowania przetargowe na następne produkty pod tą marką, stanowiąc szansę dla polskich wytwórców różnych kategorii spożywczych, którzy chcą podjąć współpracę z PKN Orlen i mogą zaoferować pożądane standardy, podano w komunikacie.
Wkrótce na naszych stacjach pojawiać się będą kolejne produkty własne pod marką O! Będą to m.in. soki, napoje oraz słodycze. Celem naszej strategii jest nie tylko kontynuacja rozwoju sprzedaży pozapaliwowej, ale również repolonizacja dostawców, oferujących bardzo często wysokiej jakości produkty - powiedział członek zarządu PKN Orlen ds. Sprzedaży Zbigniew Leszczyński, cytowany w komunikacie.
Woda mineralna O! jest pierwszą od 10 lat konsumencką marką własną PKN Orlen wprowadzoną na rynek po energetyku Verva. Jest elementem strategii rozwój obszaru detalu, nawiązującym do nowej oferty sklepów pod marką O!Shop i logo Stop Cafe, podano również.
Woda O! miała swoją premierę podczas oficjalnej i uroczystej prezentacji nowej kolekcji strojów marki 4F w których zawodnicy z Polski, Chorwacji, Serbii, Łotwy i Grecji będą uczestniczyć podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PeongChang 2018” - czytamy dalej.
Grupa PKN Orlen zarządza sześcioma rafineriami w Polsce, Czechach i na Litwie, prowadzi też działalność wydobywczą w Polsce i w Kanadzie. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 79,55 mld zł w 2016 r. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r.
(ISBnews)SzSz