PGE Obrót ostrzega klientów przed fałszywymi meilami
PGE Obrót ostrzega przed fałszywymi e-mailami wzywającymi do zapłaty rzekomych należności pod rygorem konsekwencji windykacyjnych - poinformował PAP w piątek rzecznik spółki Mariusz Majewski.
Dodał, że wiadomości przesyłane są z adresów [email protected] lub [email protected].
Nadawca, podpisujący się jako Michał Sajewicz, wzywa do zapłaty załączonej faktury. W fałszywej wiadomości mowa jest również o konsekwencjach windykacyjnych w przypadku nieuregulowania wskazanych należności - powiedział Majewski.
Spółka informuje, że tego typu maile docierają do klientów z całej Polski.
Zwracamy się do naszych klientów o zachowanie szczególnej uwagi oraz przekazanie ostrzeżenia rodzinom i znajomym. Prosimy również o nieotwieranie załączonych do wiadomości plików oraz niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji - zaapelował Majewski.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości każdy z klientów spółki może zadzwonić na Infolinią PGE pod numer telefonu (+48) 422 222 222.
Majewski zaznaczył, że działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. Podkreślił, że PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach.
Przypomniał, że spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE). Co roku, w ramach TOE, włącza się ogólnopolską kampanię informacyjną
Sprawdź kto sprzedaje Ci energię, mającą na celu ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami sprzedaży prądu i gazu na rynku.
Ponadto prowadzimy własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów - dodał Majewski.
PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE, największej grupy energetycznej i ciepłowniczej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka obsługuje ponad 5 mln klientów.
SzSz(PAP)