
Mocna ofensywa polskiego ubezpieczyciela. Link 4 z nowym logo
LINK 4 - wchodząca w skład Grupy PZU jedna z największych firm działających na polskim rynku ubezpieczeń samochodowych, w wyraźny sposób pokazuje, że chce być w tej branży niekwestionowanym liderem. Firma, która niedawno zmieniła właściciela (największe polskie towarzystwo ubezpieczeniowe wykupiło LINK 4 z rąk brytyjskiego konsorcjum RSA) startuje z nową kampanią reklamową.
Ubezpieczyciel, zasadniczo zmieniając swój wizerunek, pragnie przekazać odbiorcom, że firma pod nowym właścicielem wchodzi na nową i zarazem nowocześniejszą ścieżkę rozwoju. Dowodem tego ma być nowe logo, które jednocześnie jest jednym z elementów kampanii LINK 4.
Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela. Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki LINK4 – mówi Michał Łojewski, dyrektor kreatywny agencji White Cat Studio, odpowiedzialnej za tworzenie projektów identyfikacji dla największych polskich marek.
Eksperci zgodnie podkreślają, że nowe logo jest nawiązuje do najlepszych europejskich standardów i z pewnością skutecznie zapadnie w pamięć odbiorcom kampanii. Podobnie zresztą jak piosenka, która towarzyszy klipowi promocyjnemu. Ciekawa aranżacja niezapomnianego szlagieru „Hot Stuff” Donny Summer w wykonaniu Kasi Moś z pewnością podniesie temperaturę w chłodne zimowe dni.