Informacje

Zdjęcie ilustracyjne / autor: pixabay.com
Zdjęcie ilustracyjne / autor: pixabay.com

Dała się nabrać na „rachunek za prąd”. Straciła 3 tys. zł

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 1 czerwca 2021, 16:40

  • Powiększ tekst

Mieszkanka powiatu biłgorajskiego dała się nabrać na fałszywego SMS-a. W wyniku tego kobieta straciła z konta 3000 złotych – informuje portal lublin112.pl.

Do biłgorajskich policjantów zgłosiła się 44-letnia mieszkanka powiatu. Kobieta przekazała policjantom, że otrzymała wiadomość SMS o treści „PGE: Na dzień 1.06 zaplanowano odłączanie energii elektrycznej! Prosimy o uregulowanie należności 3.46 złotych Zapłać teraz na: https://cli.co/platnosc-pge-49fhdb3”.

Kobieta kliknęła w przesłany link i została przekierowana na stronę, na której wybrała swój bank. Zalogowała się na swoje konto, co potwierdziła wygenerowanym kodem.

Po chwili okazało się, że jej dane zostały zmienione i zablokowano jej dostęp do bankowości elektronicznej. W efekcie z jej konta zniknęło 3 tys. zł, które zostały wypłacone przy użyciu kodu BLIK w bankomacie. Policjanci ustalają okoliczności tej sprawy.

Lublin112.pl/RO

CZYTAJ TEŻ: Adam Niedzielski o luzowaniu obostrzeń, certyfikatach, kwarantannie i edukacji na temat szczepień

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.