Epidemie napędzają rynek gier
Nowy koronawirus z Chin przyczynił się do nagłego wzrostu popularności gry Plague Inc - czytamy na portalu eurogamer.pl.
Gra zajmuje pierwsze miejsce wśród najczęściej pobieranych z chińskiego AppStore. Produkcja polega na stworzeniu własnego patogena (ciało obce, chorobotwórcze) i rozprzestrzenieniu go po jak największej liczbie państw. Wykrycie infekcji prowadzi do rozpoczęcia badań nad wirusem przez specjalistów z całego świata, którzy starają się zakończyć epidemię. Gracz może tworzyć mutacje wirusa.
Gra Plague Inc została wydane w 2012 roku, a trzy lata później doczekała się remake’u. Co ciekawe to nie pierwszy taki przypadek, gdy epidemie napędzają rynek gier. Podobna sytuacja miała miejsce w 2014 roku, za sprawą plagi eboli w Afryce.
Czytaj też: W Hubei i Guangdong wprowadzono najwyższy stopień zagrożenia
KG/eurogamer.pl