Ministerstwo Rolnictwa wzywa do patriotyzmu konsumenckiego
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wspólnie oraz Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa od kwietnia br. wznawiają ogólnopolską kampanię informacyjną „Kupuj Świadomie Produkt Polski”
Istotne jest, aby polskie społeczeństwo zrozumiało wagę i znaczenie własnych podejmowanych codziennie decyzji zakupowych dla funkcjonowania gospodarki i wspierania polskiego rolnictwa - czytamy w komunikacie ministerstwa. - Komunikujemy wspólnie i jednym głosem naszym rodakom, że „Twój wybór ma znaczenie!”.
Celem kampanii, jak podkreśla resort rolnictwa, jest zwiększanie wiedzy Polaków nt. znaczenia świadomych decyzji zakupowych, szczególnie w tak trudnym czasie jak pandemia wirusa SARS-CoV-2.
Już teraz wiadomo, że odciśnie ona ogromne piętno na sytuacji ekonomicznej i gospodarczej w naszym kraju. Dlatego też tak istotne jest, aby polskie społeczeństwo zrozumiało wagę i znaczenie własnych, podejmowanych codziennie decyzji zakupowych dla funkcjonowania gospodarki i wspierania krajowego rolnictwa. Wybieranie polskich produktów żywnościowych to wsparcie dla polskich rolników i przedsiębiorców, to praca dla nas i dla bliskich, to przychody i zyski firm działających w Polsce oraz podatki wspierające lokalne budżety – mówi Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Jan Krzysztof Ardanowski.
Również my, portal wGospodarce.pl, wznawiamy analogiczną, szerszą akcję „Kupuję, bo polskie”. W naszej akcji chcemy wspierać polskich producentów z różnych branż, przedstawiając znane i mniej znane firmy oraz ich działalność szerzej opinii publicznej. Szczegóły niebawem.
CZYTAJ WIĘCEJ: Nastaje czas patriotów. Wznawiamy akcję „Kupuję, bo polskie”
za MRiRW, mw