
Euronet przeprasza i zwraca klientom pieniądze, ale to nie koniec chaosu
-W związku z awariami w kilku bankach, w dniu dzisiejszym po godzinie 15 wystąpiły czasowe problemy z realizacją transakcji w sieci Euronet. Od godz. 17.00 transakcje są realizowane i bankomaty sieci Euronet działają prawidłowo. Nieudane transakcje są procesowane zwrotnie zgodnie z zasadami organizacji płatniczych- czytamy w oświadczeniu Euronet na Facebooku.
Każde zgłoszenie reklamacyjne przyjmujemy za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie http://kontakt.euronet.pl/ Przyjmujemy i rozpatrujemy zgłoszenia na bieżąco - czytamy na Facebooku
Jednak nie jest tak prosto. Klienci niezadowoleni są z tego, że muszą wypełniać formularze i czekać na zwrot pieniędzy.
To są jakieś kpiny żeby składać formularze , wy dobrze wiecie komu zostały pobrane środki z konta, a nie zostały pieniądze wypłacone ! Ja sprawę zgłosiłam do swojego banku ... i oby środki szybko wróciły na moje konto !!! To jeden z postów klientów
Awaria bankomatów Euronetu trwała co najmniej 4 godziny. Po wpisaniu PIN i próbie wypłaty gotówki, bankomat informował o awarii, zapewniał, że stan konta pozostanie niezmieniony, ale tak się nie działo. Kwota która została wpisana, pobierana była z konta.
Ja jak inni poszłam do bankomatu wypłacić pieniądze i co ?????Niby bankomat mi wypłacił a wcale nie wypłacił i na koncie nie ma nic jeszcze naliczyli mi jakieś opłaty jakieś blokady mam.I co ja mam zrobić ???Ja mam małe dziecko i co mam mu dać jeść????Też potrzebuje pieniędzy !!!!Żyć z czegoś trzeba!!! A tu długi weekend!!!Co wy robicie?Ja się pytam gdzie są moje pieniądze??? -czytamy post od jednej z rozżalonych klientek.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.