Informacje

PZU protestuje przeciw bezprawnemu wykorzystaniu swoich znaków towarowych przez pikietujących członków KOD-u w Krakowie, w czwartek 23 lutego, fot. PAP/Jacek Bednarczyk
PZU protestuje przeciw bezprawnemu wykorzystaniu swoich znaków towarowych przez pikietujących członków KOD-u w Krakowie, w czwartek 23 lutego, fot. PAP/Jacek Bednarczyk

PZU przeciw wykorzystaniu swoich znaków towarowych przez KOD

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 23 lutego 2017, 20:27

    Aktualizacja: 23 lutego 2017, 20:30

  • Powiększ tekst

PZU protestuje przeciw bezprawnemu wykorzystaniu swoich znaków towarowych przez manifestantów KOD-u w Krakowie. Według firmy ubezpieczeniowej podczas czwartkowej demonstracji bezprawnie, bez wiedzy i zgody PZU SA, wykorzystali oni znaki towarowe, graficzny - "serduszko" oraz słowny - "Stop wariatom drogowym".

W czwartek w Krakowie przed Prokuraturą Okręgową, do której na przesłuchanie przyjechała premier Beata Szydło stali manifestanci z bębnami i emblematami w formie serca, na których napisano: "Kochasz? Powiedz stop piratom drogowym. KOD".

"Wzywamy do natychmiastowego zaniechania naruszania dobrego wizerunku firmy. Żądamy zaprzestania posługiwania się należącymi do PZU znakami towarowymi. Oświadczamy, że w związku z dokonanymi naruszeniami, rozważamy skorzystanie ze środków przysługujących nam na podstawie obowiązujących przepisów prawa" - napisano w komunikacie PZU.

Radomir Szumełda z zarządu głównego KOD przyznał z rozmowie z PAP, że o proteście pod krakowską prokuraturą dowiedział się z mediów. Jak mówił, patrząc na ekran telewizora nie rozpoznał żadnej z osób tam protestujących.

"Nie mam ani wiedzy, ani potwierdzenia, czy rzeczywiście byli to członkowie KOD, czy jacyś inni niezadowoleni manifestanci" - stwierdził.

Podkreślił jednocześnie, że nikt nie ma prawa używać, ani nadużywać cudzej własności intelektualnej. "Jeśli tak się stało to niedobrze. Musimy zbadać tę sprawę wewnętrznie" - stwierdził.

Kampania "Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym", ruszyła w wakacje 2014 r. Została przygotowana przez Fundację PZU i promowała bezpieczną jazdę. Symbolem kampanii było niebieskie serduszko.

PAP, sek

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.