Informacje

autor: Aviva
autor: Aviva

AVIVA: wszystkie produkty i usługi na jednej stronie www

SzSz

  • Opublikowano: 14 lutego 2019, 13:05

    Aktualizacja: 14 lutego 2019, 13:07

  • Powiększ tekst

AVIVA jako pierwsza skonsolidowała swoja ofertę produktową na jednej stronie internetowej. W sposób bardzo prosty i intuicyjny klient może tam wybrać produkt, wykupić polisę, opłacić składki, zmienić dyspozycję, zgłosić szkodę. Jak zapowiada Adam Uszpolewicz prezes AVIVA, w tym roku firma ma całkowicie zrezygnować z papierowych wniosków.

Strona działa od października ub.r. i jak twierdzi prezes jest już 330 tys. zarejestrowanych klientów, w samym grudniu zarejestrowało się 100 tys. klientów.

Liczymy na 500 tys. w tym roku – mówi prezes AVIVA.

Według Uszpolewicza, obecnie branża ubezpieczeniowa dynamicznie się digitalizuje i jest duża presja na nowoczesne technologie. Jednak na to wymagane są wielomilionowe nakłady finansowe, które spowodują że część firm wypadnie z rynku.

Przez to nastąpi większa konsolidacja rynku – uważa prezes Uszpolewicz.

Zmiany będą teraz szły w kierunku prostoty, mobilności i szybkości obsługi.

Z badań AVIVA bowiem wynika, że klient aby wykupić polisę OC wykonuje 70 średnio kliknięć i 45 jeśli kupuje ubezpieczenie turystyczne.

Nasze przyszłe działania będą teraz ukierunkowane na skrócenie tego procesu do minimum.

Już w kwietniu tego roku zakładamy, że ścieżka sprzedaży skróci się do 30 kliknięć co ma zająć około 2 minut. W tym roku wycofujemy się całkowicie z papierowych formularzy. Przyszłością sprzedaży ubezpieczeń jest sprzedaż elektroniczna – zapowiada prezes AVIVA.

Ideałem do którego dąży branża to jedno kliknięcie.

Jak dodaje Uszpolewicz, firmy ubezpieczeniowe w najbliższym czasie będą ostro konkurować jeśli chodzi o prostotę obsługi.

Od kwietnia AVIVA umożliwi klientom również załatwianie spraw wielokanałowo co oznacza, że jeśli rozpoczęliśmy jakieś czynności przez telefon to możemy je dokończyć elektronicznie i na odwrót.

Chcemy żeby to klient na razie decydował o tym w jaki sposób chce załatwić sprawe w naszej firmie czy elektronicznie czy poprzez infolinię - mówi Uszpolewicz.

Prezes AVIVA zapowiedział także, że firma przystąpi do PPK i klient będzie mógł na stronie znaleźć swoje konto.

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych