PKN Orlen chce sprzedawać napój energetyzujący własnej marki
PKN Orlen planuje wprowadzić do sprzedaży na swoich stacjach paliw napój energetyzujący własnej marki. Spółka ogłosiła zapytanie ofertowe dotyczące wyboru producenta. Chodzi m.in. o wytwarzanie napoju energetyzującego o smaku mojito i witaminowego w puszkach
Firma PKN Orlen chce nieustannie poprawiać swoją efektywność ekonomiczną oraz pozycję rynkową, dlatego też podjęta została decyzja dla rozpoczęcia procesu wyboru producenta napoju energetyzującego pod marką własną PKN Orlen - podkreślił w ogłoszeniu płocki koncern. Oferty można składać do 18 lipca br.
PKN Orlen zapowiedział, iż spółka ta "planuje podpisanie umowy producenckiej" z wybranym w postępowaniu producentem napoju energetyzującego.
Umowa tego typu obejmuje zagwarantowanie dostępności ustalonych produktów u wybranego przez PKN Orlen dystrybutora dla sieci PKN Orlen, a także umożliwia prowadzenie wspólnych działań mających na celu zwiększenie sprzedaży w kategorii" - wyjaśnił płocki koncern.
Jak podał płocki koncern, postępowanie dotyczy wyboru producenta napoju energetyzującego "pod marką własną Orlen do odsprzedaży detalicznej" w puszkach o pojemności 0,25 l, w tym o smaku mojito oraz sugar free i witaminowego, a także w puszkach o pojemności 0,33 l.
PKN Orlen przypomniał w ogłoszeniu, iż prowadzi sprzedaż produktów kategorii, która obejmuje właśnie napoje, na ponad 1200 własnych stacjach paliw w Polsce.
SZSZ(PAP)