Informacje

PKN Orlen chce sprzedawać napój energetyzujący własnej marki

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 6 lipca 2017, 16:24

  • Powiększ tekst

PKN Orlen planuje wprowadzić do sprzedaży na swoich stacjach paliw napój energetyzujący własnej marki. Spółka ogłosiła zapytanie ofertowe dotyczące wyboru producenta. Chodzi m.in. o wytwarzanie napoju energetyzującego o smaku mojito i witaminowego w puszkach

Firma PKN Orlen chce nieustannie poprawiać swoją efektywność ekonomiczną oraz pozycję rynkową, dlatego też podjęta została decyzja dla rozpoczęcia procesu wyboru producenta napoju energetyzującego pod marką własną PKN Orlen - podkreślił w ogłoszeniu płocki koncern. Oferty można składać do 18 lipca br.

PKN Orlen zapowiedział, iż spółka ta "planuje podpisanie umowy producenckiej" z wybranym w postępowaniu producentem napoju energetyzującego.

Umowa tego typu obejmuje zagwarantowanie dostępności ustalonych produktów u wybranego przez PKN Orlen dystrybutora dla sieci PKN Orlen, a także umożliwia prowadzenie wspólnych działań mających na celu zwiększenie sprzedaży w kategorii" - wyjaśnił płocki koncern.

Jak podał płocki koncern, postępowanie dotyczy wyboru producenta napoju energetyzującego "pod marką własną Orlen do odsprzedaży detalicznej" w puszkach o pojemności 0,25 l, w tym o smaku mojito oraz sugar free i witaminowego, a także w puszkach o pojemności 0,33 l.

PKN Orlen przypomniał w ogłoszeniu, iż prowadzi sprzedaż produktów kategorii, która obejmuje właśnie napoje, na ponad 1200 własnych stacjach paliw w Polsce.

SZSZ(PAP)

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych