Informacje

Bank Pocztowy z Adamem Małyszem po śląsku, kaszubsku i góralsku

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • 11 października 2019
  • 12:00
  • 0
  • Tagi: Adam Małysz Bank Pocztowy Biznes
  • Powiększ tekst

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii Banku Pocztowego, promującej Kredyt w Porządku, której twarzą jest legendarny polski skoczek Adam Małysz.

Działania marketingowe mają dodatkowo przybliżyć wiedzę o tym, jak mądrze i bezpiecznie pożyczać pieniądze, pokazując jednocześnie Bank Pocztowy oraz EnveloBank jako bezpieczne, polskie instytucje finansowe. Kampania prowadzona głównie w internecie, między innymi w gwarze śląskiej, kaszubskiej i po góralsku, potrwa do 8 grudnia br.

Utytułowany polski skoczek Adam Małysz został twarzą kolejnej odsłony kampanii Banku Pocztowego promującej Kredyt w Porządku pod hasłem „Jak mądrze oszczędzać”. Jak podkreśla przedstawiciel Banku, działania reklamowe mają innowacyjny charakter.

– Po sukcesie kampanii z Adamem Małyszem, przyszedł czas na komunikację zorientowaną bardziej na sprzedaż, bazującą również na wizerunku ambasadora marki. Obok Adama Małysza, kampania wykorzystuje również element lokalności, poprzez użycie gwar - śląskiej, góralskiej oraz języka kaszubskiego. W ten sposób chcieliśmy podkreślić zarówno polskość naszej instytucji, jak i stworzyć ciekawe, dedykowane komunikaty przeznaczone dla mieszkańców określonych regionów - komentuje Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Web Marketingu i Sprzedaży Internetowej Banku Pocztowego.

Rozpoczęta właśnie kampania „Jak mądrze oszczędzać” potrwa do 8 grudnia bieżącego roku. Jej celem jest wzmocnienie sprzedaży oferty Kredytu w Porządku, poprzez promowanie mądrego pożyczania pieniędzy. Przekaz kampanii podkreśla bezpieczeństwo jakie gwarantuje Bank Pocztowy i marka EnveloBank, przeciwstawiając je innym, niepewnym sposobom pozyskiwania dodatkowej gotówki.

Działania marketingowe w ramach kampanii mają charakter ogólnopolski. Wszystkie materiały wideo – spot telewizyjny, cztery 15-sekundowe filmy oraz krótkie, 6-sekundowe klipy - udostępniane będą systematycznie są na kanale YouTube Banku. Uruchomiony został również specjalny serwis www.ofertawporzadku.pl, mający wesprzeć sprzedaż oferty Kredyt w Porządku. Linki do filmów: WERSJA OGÓLNA :

WERSJA GÓRALSKA :

WERSJA KASZUBSKA :

Komentarze