Informacje

Kampania #MAPdlaPolaków / autor: youtube.com/Ministerstwo Aktywów Państwowych
Kampania #MAPdlaPolaków / autor: youtube.com/Ministerstwo Aktywów Państwowych

#MAPdlaPolaków – ruszyła nowa kampania społeczna

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 24 marca 2020, 16:25

  • Powiększ tekst

Ministerstwo Aktywów Państwowych wystartowało z kampanią społeczną dotyczącą zagrożenia koronawirusem.

Ministerstwo w kampanii przypomina, by dla bezpieczeństwa do niezbędnego minimum ograniczyć wychodzenie z domu, włączyć się w pomoc seniorom i niepełnosprawnym, często myć ręce, zakupy zaś robić online. Przekaz skierowany jest m.in. do osób, które ze względu na wykonywany zawód w okresie zagrożenia koronawirusem nie mogą pozostać w domu.

Wszystkie spółki skarbu państwa aktywnie włączają się w akcję przeciwdziałania szerzeniu się epidemii koronawirusa. Takie sytuacje pokazują jak ważne jest, by państwo miało w swoim ręku takie instrumenty. W obecnej sytuacji spółki z dnia na dzień przestawiają swoją produkcję, by wspomóc walkę z wirusem. Obecne działania tych przedsiębiorstw, to nie tylko wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także tak ważnego obecnie patriotyzmu gospodarczego – mówi Jacek Sasin Wicepremier i Minister Aktywów Państwowych.

Kampania oparta jest o znajdujących się w całej Polsce 20 tys. ekranów LCD. Obok mediów społecznościowych, serwisów internetowych, wielkopowierzchniowe ekrany służą do natychmiastowej reakcji na bieżące wydarzenia i umożliwiając bezzwłoczną publikację istotnych komunikatów docierają do milionów Polaków każdego dnia.

Czytaj też: Rząd wprowadza kolejne restrykcje. Premier: wierzę, że pokonamy wirusa

KG/Ministerstwo Aktywów Państwowych

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych