Informacje

Zdjęcie ilustracyjne / autor: Materiały Prasowe
Zdjęcie ilustracyjne / autor: Materiały Prasowe

Polski startup: Biedronka i Czarny Kot składają personalizowane życzenia

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 25 listopada 2021, 22:20

  • Powiększ tekst

Funwisher to cyfrowa platforma oferująca m.in. unikalne życzenia wideo od gwiazd i bohaterów bajek. Wynegocjowała nową licencję na tworzenie spersonalizowanych filmów z postaciami popularnego serialu dla dzieci i młodzieży “Miraculous: Biedronka i Czarny Kot”. Już wkrótce będzie można je zakupić na nowej stronie Funwisher.com. Do portfolio dołącza także specjalny świąteczny film z Barankiem Shaunem. Już w grudniu nastąpi odsłonięcie strony emisji akcji w modelu crowdfundingu udziałowego

Niedawno zarząd spółki Funwisher przedstawił cele rozwoju na kolejne lata. Spółka chce rozwijać ofertę spersonalizowanych treści wideo dla młodych widzów. Szacuje wartość tego rynku na blisko 2 mld dolarów. Po dobrym przyjęciu filmów z Pszczółką Mają i Barankiem Shaunem, Funwisher dołączy do oferty kolejne postacie i filmy. Celuje przede wszystkim w rynek brytyjski i polski.

Dzięki niedawno zakupionej licencji, na odświeżonej stronie Funwisher.com już wkrótce pojawi się możliwość stworzenia życzeń od bohaterów serialu Miraculous: Biedronka i Czarny Kot. Produkcja, którą w Polsce można oglądać na Disney Channel czy Netflix, liczy ponad 80 odcinków i cieszy się olbrzymią popularnością wśród dzieci i młodzieży na całym świecie. Jest dostępna w 120 krajach, a łączne dotarcie sięga kilkudziesięciu milionów widzów.

Miraculous to jeden z najpopularniejszych seriali dla dzieci w wieku od 6 do 9 lat, ale ma swoich fanów także wśród starszych, o czym świadczy duża społeczność skupiona wokół serialu i rozbudowany fandom. W sprzedaży dostępne są zabawki oraz akcesoria, ale do tej pory fani nie doświadczyli interakcji z postaciami, jaką zapewnią personalizowane filmy z życzeniami. To kolejny krok do zwiększenia udziałów Funwisher w rynku. Międzynarodowy charakter postaci daje nam możliwość lokalizacji na wiele języków i sprzedaży w różnych krajach - mówi Magdalena Weremiuk, Dyrektor ds. Licencji i Rozwoju Biznesu w Funwisher.

Na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia Funwisher przygotował także specjalny gwiazdkowy film z Barankiem Shaunem. Można go już zamawiać w trzech wersjach językowych (PL, ENG, GER) na dedykowanej stronie internetowej.

Baranek Shaun jest urzekającym bohaterem, którego pokochało mnóstwo dzieci oraz rodziców. Ponadpokoleniowa postać łączy pociechy i ich opiekunów we wspólnym oglądaniu i zabawie. Po ciepłym przyjęciu naszych produkcji z Barankiem, we współpracy z Aardman Animations zaoferujemy kolejną możliwość interakcji z wesołą ferajną Shauna, tym razem w świątecznej odsłonie - dodaje Magdalena Weremiuk.

W planach Funwishera na najbliższe 18-24 miesięcy jest zwiększenie portfolio o minimum 5 nowych licencji dla rynku brytyjskiego i polskiego. Chodzi o takich bohaterów jak Barbie, Tomek i Przyjaciele czy Strażak Sam. W kolejnych latach spółka chce sprzedawać swoje produkty na nowych rynkach i w nowych wersjach językowych. Skala uzależniona będzie od rund inwestycyjnych.

Crowdfunding udziałowy

Wraz z ogłoszeniem nowej strategii, Funwisher zapowiedział także emisję crowdfundingową do kwoty 1 mln euro. Będzie ona promowana przez platformę Crowdway, a środki zostaną przeznaczone na szybsze osiągnięcie wymaganej skali działalności, m.in. przez zakup nowych licencji i rozwój e-commerce. Spółka nie wyklucza dalszego finansowania poprzez ofertę publiczną na giełdzie.

Na grudzień zaplanowano odsłonięcie strony emisji, na której znajdą się jej szczegółowe parametry wraz z dokumentacją oraz celami.

Zapraszamy inwestorów do zapoznania się z naszą propozycją inwestycji w Funwisher. Mamy świetny zespół i aktywnie działamy z wdrażaniem kolejnych produkcji. Będziemy rozwijać się nie tylko w sektorze B2C. Oprócz nowych licencji już wkrótce poinformujemy o współpracy nawiązanej z jednym z najbardziej rozpoznawalnych biznesmenów - powiedział Jarosław Kuźniar, CEO Funwisher.

Czytaj też: Cyfrowe innowacje tworzą przyszłość

Mat.Pras./KG

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych