Wystarczy jeden kontakt. TAURON ułatwia formalności
Blisko 70 procent spraw klientów załatwianych jest podczas tylko jednego kontaktu z pracownikami TAURONA – wskazują badania jakości obsługi klientów energetycznego lidera
Jako jedyna grupa energetyczna w Polsce, TAURON wdraża całościowy program usuwania barier dla klientów. Formalności ułatwi nowy przewodnik online, przygotowany również z myślą o osobach niepełnosprawnych. Przewodnik dostępny jest na tauron.pl/przewodnik.
Utrzymanie wysokich standardów obsługi klienta to jeden z kluczowych celów Grupy TAURON w najbliższych latach. Już teraz większość spraw naszych klientów załatwianych jest podczas jednego kontaktu z naszą obsługą, a chcemy by poziom ten przekroczył 90 procent już w 2030 roku – mówi Paweł Szczeszek, prezes Grupy TAURON. – Osiągniemy to między innymi poprzez rozbudowę nowoczesnych form kontaktu dla klientów, rozwijanie narzędzi do przetwarzania dużych ilości danych oraz zastosowanie sztucznej inteligencji w procesach biznesowych – dodaje prezes TAURONA.
Łatwe formalności
Aby maksymalnie uprościć formalności związane z zawieraniem umów z energetycznym liderem, eksperci TAURON Sprzedaż przygotowali specjalny przewodnik w formie e-booka, który w przyjazny sposób prowadzi użytkownika przez wszystkie etapy formalności i podpowiada jakie dokumenty oraz formularze będą potrzebne.
Projekt został zrealizowany w ramach inicjatywy „TAURON bez barier”, która zwiększa dostępność usług marki i ułatwia obsługę klientów, w tym również tych ze specjalnymi potrzebami.
Proste i przyjazne korzystanie z usług jest domeną najbardziej rozpoznawalnych marek, chcemy, aby równie mocno było kojarzone z TAURONEM. Dlatego w relacji z klientami systematycznie usuwamy bariery komunikacyjne, architektoniczne i cyfrowe, a pozytywne zmiany zachodzą zarówno w naszych w punktach obsługi klienta, na infoliniach, jak i na stronach i serwisach internetowych – podkreśla Tomasz Lender, wiceprezes TAURON Sprzedaż.
Dostępność dla niepełnosprawnych
Struktura nowego e-booka umożliwia swobodne poruszanie się po interesujących czytelnika rozdziałach, a całość jest zaprojektowana w taki sposób, by umożliwić korzystanie z przewodnika również osobom niewidomym i słabowidzącym, posługującym się czytnikami ekranów i programami wspomagającymi czytanie.
Nad dostosowaniem publikacji do standardów Web Content Accessibililty Guidelines (WCAG), czyli dostępności serwisów internetowych dla osób niepełnosprawnych, czuwali specjaliści Fundacji Widzialni, którzy na co dzień zajmują się poprawą dostępności treści dla osób niewidzących oraz aktywnie przeciwdziałają wykluczeniu cyfrowemu i społecznemu.