Lotos rozwija gastronomię na stacjach
Grupa Lotos uruchomiła nowy koncept gastronomiczny o nazwie Stacja Smaku, podała spółka. Jako pierwsza nowe rozwiązanie wdrożyła zmodernizowana stacja koncernu w Redzie, a do końca roku ma się on znaleźć na około 10 stacjach.
Dziewiętnaście nowych pozycji w menu, w tym szeroka oferta wege oraz sprzedaż kanapek i przekąsek przygotowywanych na miejscu - tym charakteryzować ma się nowy koncept Lotosu, który zadebiutował na stacji w Redzie, podano.
W ramach realizacji strategii rozwoju sieci stacji Lotos - w tym rozwoju sprzedaży produktów i usług pozapaliwowych - planowane jest wdrożenie projektu na około 10 stacjach oraz dalszy rozwój w kolejnych latach - zapowiedział prezes Lotos Paliwa Wojciech Weiss, cytowany w komunikacie.
Własna koncepcja pozwala implementować ofertę również na stacjach o mniejszym potencjale sprzedażowym. Od strony technologii została tak zaprojektowana, aby jej modułowość umożliwiała wprowadzenie oferty na mniejsze formaty stacji paliw, również u naszych partnerów franczyzowych - dodaje wiceprezes Lotos Paliwa ds. handlu Adam Pawłowicz, również cytowany w komunikacie.
Lotos podkreśla, że Stacja Smaku jest odpowiedzią na potrzeby wymagającego klienta oraz aktualne trendy, także w aspekcie rozwoju oferty Cafe Punkt i budowania atrakcyjności oferty stacji Lotos na konkurencyjnym rynku.
W ostatni weekend kwietnia pierwsi klienci mogli poznać nowe smaki na naszej stacji. Obserwujemy bardzo pozytywny odzew naszych stałych klientów - ocenił kierownik stacji w Redzie Marek Jagła.
Stacja w Redzie przeszła w pierwszym kwartale tego roku gruntowną modernizację, uwzględniającą elementy budynku stacji - nowe otoki, pylon, wizualizację oraz zmianę wystroju wnętrza. Zaproponowano też nową aranżację kawiarenki Cafe Punkt: meble oraz kolorystykę sprzyjającą odpoczynkowi w podróży.
Grupa Lotos jest zintegrowanym pionowo koncernem naftowym, który zajmuje się poszukiwaniem i wydobyciem ropy naftowej, jej przerobem oraz sprzedażą hurtową i detaliczną wysokiej jakości produktów naftowych. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 30,2 mld zł w 2018 r.
(ISBnews)SzSz