Powstaje polski "Netflix" - platforma VOD Festival Group
Spółka Festival Group - organizator m.in. Top of the top Sopot Festival – ruszyła z nową platformą VOD o nazwie WOW, a prezentowane na niej treści to częściowo produkcje własne – czytamy na portalu Wirtualnemedia.pl - Jesteśmy w stanie wspólnie z naszymi partnerami stworzyć bardzo atrakcyjny content precyzyjnie dopasowany do potrzeb zróżnicowanych i coraz bardziej wymagających odbiorców treści wideo w internecie – zapowiedział Marcin Perzyna - prezes spółki Festival Group
Oferta WOW obejmuje rozmaite rodzaje rozrywki - stand up i inne formaty comedy, formaty muzyczne, koncerty i festiwale.
Czytaj też: Wkrótce się przekonamy, czy „Nie czas umierać” trafi od razu do streamingu
Czytaj też: „Sieci”: Nie pozwolimy zdławić naszej wolności
W ofercie WOW znajdują się szeroko rozumiane formaty rozrywkowe - stand up i innego rodzaju formaty comedy, formaty muzyczne w tym koncerty i festiwale, talent-show, talk-show, reality, docu, teleturnieje, life-style, poradniki, motoryzacja, programy o sporcie, w dalszej kolejności do serwisu trafią seriale, filmy fabularne i dokumentalne oraz inne formaty zlecone lub powierzone do dystrybucji – informują Wirtualnemedia.pl
Spółka zamierza także aktywnie rozwijać ofertę programową i powiększyć ją m.in. o filmy dokumentalne, realizacje z obszaru plastyki i sztuk wizualnych, muzykę klasyczną czy teatr.
WOW współpracuje już z rodzimymi stand-uperami. Emitowany jest program „Pacześ show” z udziałem Rafała Paczesia, Łukasza Lotka Lodkowskiego, Kacpra Rucińskiego i Janusza Pietruszki.
Platforma współpracuje także z Klubem Komediowym, a także Rafałem Rutkowskim i Wiolką Walaszczyk projekcie „Mem tę moc“.
Chcemy przyciągnąć do naszej platformy najciekawszych twórców na rynku, producentów, pozyskać oryginalne pomysły, realizować odważne projekty i wizje partnerów komercyjnych, a także projekty instytucji non-profit - komentuje plany spółki Marcin Perzyna, twórca i prezes Festival Group. Jesteśmy przekonani, że dzięki najnowszej technologii produkcji, dużemu doświadczeniu oraz szeregu innym atutom uda nam się stworzyć bardzo atrakcyjny kontent – dodaje.
Czytaj też: YouTube dla młodych ludzi zastępuje telewizję
Wystartowanie z internetową platformą, badania rynku oraz organizacja całości przedsięwzięcia, w tym multimediów, infrastruktury, kupno wozów oraz sama produkcja kosztowały ponad 30 mln zł – czytamy na stronie Wirtualnemedia.pl.
wirtualnemedia.pl/mt