
Bank Pocztowy ekspresowo wdraża CRM w chmurze
Bank Pocztowy wdrożył system CRM w chmurze, wyznaczając nowy trend w bankowości elektronicznej. Projekt trwał zaledwie 4 miesiące
Dzięki wdrożeniu nowego rozwiązania konsultanci Banku mogą między innymi oddzwonić do klienta maksymalnie w ciągu kilku minut od złożenia przez niego formularza o kredyt, a także proponować zindywidualizowane oferty zróżnicowane pod kątem np. rodzaju kredytu, rachunku czy karty płatniczej. Nowy proces zarządzania danymi potencjalnych klientów pozwala także odpowiedzieć na bieżące potrzeby klienta i znaleźć optymalny produkt, kiedy np. zmienia się oferta Banku. Partnerem wspierającym wdrożenie systemu CRM firmy Microsoft było PwC.
Klienci korzystający z usług bankowych zwracają szczególną uwagę na sposób dostosowania oferty do ich faktycznych potrzeb, które zmieniają się pod wpływem indywidualnych oczekiwań, nowych ofert, czy sytuacji rynkowej. Z analiz PwC wynika, że klienci otrzymujący spersonalizowaną komunikację są trzykrotnie bardziej zadowoleni z relacji z bankiem niż nabywcy, którzy nie otrzymują ofert dostosowanych do ich potrzeb na bazie historycznych danych. Rozwiązania technologiczne, bazujące na analizie danych, pozwalają maksymalnie dopasować ofertę do zmieniających się wymagań odbiorców.
Czytaj więcej: Bank Pocztowy ekspresowo wdraża CRM w chmurze – są pierwsze efekty
Czytaj też: [Pierwsi beneficjenci Google for Startups Ukraine Support Fund]https://wgospodarce.pl/informacje/112687-pierwsi-beneficjenci-google-for-startups-ukraine-support-fund)
Mat.Pras./KG
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.