InPost wprowadził nową usługę EKOzwroty
InPost wprowadził nową usługę EKOzwroty, która pozwoli na oddawanie niechcianych ubrań, butów, książek, zabawek czy elektrosprzętów do dowolnego urządzenia InPost i przekazanie jej Fundacji Odzyskaj Środowisko, co będzie ponownie wykorzystane, bądź przetworzone w procesie recyklingu. Partnerem usługi zostało CCC
Strategia ESG InPost i spójna z nią wizja marki CCC pozwoliły na podjęcie współpracy, umożliwiającej rozwiązanie częstego dylematu - co zrobić z rzeczami, które są jeszcze sprawne, a z których nie korzystamy. Wspólnie z CCC tworzymy kontynuację historii niechcianych przedmiotów. W tym celu, udostępniamy narzędzie, które Polacy doskonale znają - Paczkomat InPost. Każda rzecz nadawana poprzez Paczkomat będzie podlegała weryfikacji i selekcji, a następnie może trafić ponownie na rynek po odpowiednim przygotowaniu. Przedmioty nie spełniające norm trafią do profesjonalnych zakładów przetwarzania co umożliwi maksymalny odzysk surowców - powiedział dyrektor Działu Innowacji Logistycznej Sebastian Anioł, cytowany w komunikacie.
Firma CCC jako wyłączny partner usługi EKOzwroty, zobowiązała się do przyznawania 10-procentowych rabatów klientom, którzy włączą się do akcji. Kod rabatowy zostanie przesłany SMS-em po nadaniu paczki w urządzeniu InPost i będzie go można wykorzystać w sklepie internetowym - czytamy dalej.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
Czytaj też: InPost podbija Europę. Polska firma w czołówce e-commerce
ISBnews/KG