„Bank Dobrych Serc” otwarty przez PKO Bank Polski!
PKO Bank Polski otwiera „Bank Dobrych Serc” – akcję pomocową, do której dołączyć może każdy, wspierając potrzebujących. W świątecznej kampanii największy polski bank zachęca do przekazania datku na rzecz Domów Samotnej Matki w całej Polsce. Inicjując akcję PKO Bank Polski przeznacza na ten cel pierwszy 1 mln złotych. W kampanii występuje dziecięcy zespół Małe TGD, który śpiewa swój największy hit „Góry do góry” w świątecznej aranżacji.
W tym wyjątkowym czasie świąt Bożego Narodzenia PKO Bank Polski sam wspiera i jednocześnie zachęca Polaków do pomocy samotnym matkom i dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji. Dzięki akcji „Bank Dobrych Serc” każdy z nas może przed świętami i przez cały styczeń, w miarę swoich możliwości, realnie pomóc i tym samym dodać wiary i otuchy tym, którzy znaleźli się w życiowej niedoli. Radość i nadzieja, jaką dzięki temu podarujemy potrzebującym jest bezcenna. Zachęcam wszystkich do wsparcia, szczególnie w tym świątecznym okresie okażmy serce, liczy się każda podarowana złotówka
- mówi Paweł Gruza, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego kierujący pracami Zarządu.
Przekazane przez bank oraz zebrane od darczyńców pieniądze trafią do 48 Domów Samotnej Matki w całej Polsce. Zbiórka potrawa do 31 stycznia 2023 roku. Klienci PKO Banku Polskiego mogą szybko i wygodnie wpłacić dobroczynne datki w aplikacji mobilnej IKO i w serwisie internetowym iPKO. W IKO trzeba wybrać z głównego menu „Więcej” i „Pomagaj z nami”, a następnie „Pomagaj z Fundacją PKO Banku Polskiego” i „Domy samotnej matki”. W serwisie iPKO można łatwo skorzystać z wypełnionej formatki przelewu „Wpłacam darowiznę w iPKO”, dzięki temu pieniądze natychmiast trafią wprost na konto Fundacji PKO Banku Polskiego. Wystarczy wpisać kwotę i potwierdzić przelew.
Osoby, które nie mają konta w PKO Banku Polskim mogą zlecić przelew z innego dowolnego banku na rachunek Fundacji PKO Banku Polskiego z tytułem „Domy samotnej matki”. Numer konta to: 66 1020 1068 0000 1902 0400 5708
W spocie telewizyjnym, który będzie emitowany w przedświątecznym tygodniu (19-24 grudnia) występuje dziecięcy zespół Małe TDG, śpiewając swój przebój „Góry do góry” w świątecznej aranżacji. „W święta naprawdę potrafimy przenosić góry, dlatego zachęcamy Was do przyłączenia się do naszej zbiórki. Ty też możesz pomóc, bo liczy się każdy ciepły gest” – apelujemy w filmie. W tym samym czasie co w telewizji, kampania „Bank Dobrych Serc” będzie też prowadzona w radiu i internecie, a w internecie kontynuowana także w styczniu.
Kreację przygotowała i spot wyprodukowała agencja reklamowa AWX, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Sigma BIS. Więcej informacji na stronie: https://www.pkobp.pl/lp/w/bank-dobrych-serc/
PKO/ as/