Wielomilionowa strata na „ćwierkaniu", która jest świetną prognozą
Serwis społecznościowy Twitter zanotował w czwartym kwartale 2014 roku stratę netto w wysokości 125 mln dolarów, co jest lepszym wynikiem niż zakładali analitycy - podaje w piątek BBC. Od października do grudnia przychody firmy wyniosły 479 mln dolarów.
Twitter poinformował, że przychody z reklam wyniosły w czwartym kwartale 2014 roku 432 mln dolarów, co stanowi wzrost względem poprzedniego roku o 97 proc. Analitycy szacowali wcześniej, że całkowite przychody w tym kwartale wyniosą 453 mln dolarów.
"New York Times" przypomina, że w czwartym kwartale 2013 roku Twitter odnotował stratę netto w wysokości 500 mln dolarów. Dziennik podkreśla jednocześnie, że najnowsze wyniki stanowią pozytywną prognozę.
Twitter poinformował jednocześnie, że w 2014 roku odnotowywał miesięcznie 288 mln stałych użytkowników, co stanowi wzrost o 20 proc. względem poprzednich 12 miesięcy - pisze BBC. Mimo to spadło tempo przybywania nowych użytkowników - od zeszłego października do grudnia zarejestrowały się ich 4 mln. Analitycy spodziewali się większej dynamiki i miesięcznej liczby 291 mln regularnych użytkowników serwisu społecznościowego.
PAP, sek