Przewozy Regionalne chcą być bardziej mobilne
Przewozy Regionalne, właściciel marki Polregio, ogłosiły przetarg na dostawę i wdrożenie Systemu Sprzedaży Biletów Online (SSBO) z aplikacją na urządzenia mobilne wraz z usługą utrzymania - poinformowała spółka
Jak informuje kolejowa spółka, wykonawca przygotuje analizę przedwdrożeniową i opracuje projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia. Wykona też i wdroży system oraz aplikację mobilną, będzie też świadczył usługę asysty wdrożeniowej maksymalnie do trzech miesięcy od uruchomienia systemu i aplikacji oraz będzie świadczył usługę serwisu przez 36 miesięcy od zakończenia asysty wdrożeniowej.
W odróżnieniu od obecnego modelu nowy System Sprzedaży Biletów Online będzie własnością przewoźnika. Będziemy mieli pełen wpływ na jego funkcjonowanie i kierunki rozwoju m.in. w zakresie doboru takich funkcjonalności, jakie będą nam potrzebne. Należy przy tym podkreślić, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na nowe kanały sprzedaży biletów - powiedziała, cytowana w komunikacie, członek zarządu spółki Anna Lenarczyk.
Według Przewozów Regionalnych użytkownik SSBO będzie miał możliwość wydrukowania zakupionych biletów, jak również przechowywania ich na urządzeniu mobilnym. SSBO docelowo będzie mógł być zintegrowany z systemem powiadomień dotyczących podróży.
Nowy system i aplikacja mobilna mają zostać udostępnione pasażerom w IV kwartale tego roku.
SzSz (PAP)