Nowy system sprzedaży biletów coraz bliżej
Jest duże zainteresowanie ze strony firm, które zamierzają wziąć udziału w przetargu ogłoszonym przez Polregio na dostawę i wdrożenie Systemu Sprzedaży Biletów Online (SSBO) - poinformował Andrzej Okoń dyrektor Biura Informatycznych Systemów sprzedaży w Polregio
Zainteresowanie jest bardzo duże, bo już wcześniej przeprowadzaliśmy dialog techniczny, dlatego wiemy, że bardzo dużo podmiotów z rynku do niego się przygotowuje - powiedział Okoń.
Dyrektor powiedział, że otwarcie ofert nastąpi 27 kwietnia tego roku.
Wykonawca ma przygotować analizę przedwdrożeniową i opracować projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia. Wykona też i wdroży system oraz aplikację mobilną, będzie też świadczył usługę asysty wdrożeniowej maksymalnie do trzech miesięcy od uruchomienia systemu i aplikacji oraz będzie świadczył usługę serwisu przez 36 miesięcy od zakończenia asysty wdrożeniowej.
W odróżnieniu od obecnego modelu nowy System Sprzedaży Biletów Online będzie własnością przewoźnika. Spółka będzie miała pełen wpływ na jego funkcjonowanie i kierunki rozwoju.
Według Przewozów Regionalnych użytkownik SSBO będzie miał możliwość wydrukowania zakupionych biletów, jak również przechowywania ich na urządzeniu mobilnym.
Polregio przewiduje, że nowy system i aplikacja mobilna mają zostać udostępnione pasażerom w IV kwartale tego roku.
SzSz (PAP)