Zakupy na przystanku, w domu odbiór
Na warszawskiej stacji metra Centrum można robić e-zakupy prawie jak w tradycyjnym sklepie. Wystarczy do tego telefon, a wybrane produkty dostarczone zostaną do domu. To pierwszy tego typu sklep w Polsce.
W sumie klienci mają do wyboru 150 produktów. Za pomocą specjalnej aplikacji dla smartfonów skanują dane produkty a kurier dostarczy je pod wskazany adres o wyznaczonej przez nich godzinie.
Można zamówić różnorodne produkty spożywcze, począwszy od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje. Na półkach e-sklepu w metrze znajdują się również artykuły higieniczne i chemia gospodarcza. Wdrożona technologia pozwala klientom na dokończenie zakupów w domu z komputera, bo wybrane wcześniej produkty zostaną zapamiętane w koszyku.
- Chcemy pokazać klientom, że w dzisiejszych czasach po codzienne zakupy nie muszą już jechać specjalnie do supermarketu, bo za pomocą aplikacji mobilnej we Frisco mogą zamówić potrzebne produkty praktycznie z każdego miejsca i o dowolnej godzinie, nawet wykorzystując chwilę oczekiwania na metro – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl. - Wirtualny sklep na stacji metra to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce. I choć pomysł sam w sobie jest innowacyjny na naszym rynku, robienie zakupów w takim miejscu to w gruncie rzeczy nic skomplikowanego. Wystarczy zainstalować bezpłatną aplikację Frisco.pl na smartfonie, a następnie zeskanować barkody produktów ze sklepowych półek. Wybrane towary trafiają w ten sposób do koszyka, a po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta są dostarczane o wybranej godzinie pod wskazany adres – wyjaśnia Grzegorz Bielecki.
W ten sposób można zamówić różnorodne produkty spożywcze, począwszy od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje. Na półkach e-sklepu w metrze znajdują się również artykuły higieniczne i chemia gospodarcza. Co istotne, dzięki mobilnej aplikacji klienci mogą rozpocząć zakupy na peronie i logując się później na swoje konto, dokończyć je już w domu, bo wybrane wcześniej produkty zostaną zapamiętane w koszyku. Aplikacja Frisco.pl daje bowiem dostęp do pełnej oferty e-supermarketu, która obejmuje ponad 12 tys. produktów.
Choć Grzegorz Bielecki zapewnia, że ta forma zakupów pozwala znacznie zaoszczędzić czas i pieniądze, to zamówienia można składać przez cały tydzień, a kurierzy rozwożą zakupy od poniedziałku do soboty.
Jacek Strzelecki
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Polecamy wSklepiku.pl! Coś dla najmłodszych!
Dzięki zabawie z naklejkami najmłodsze dzieci poznają różne miejsca, w których robi się zakupy.