Informacje

Przeładunki w polskich portach 2017-2022. W tle port w Gdyni / autor: Fratria /AS / @facebook.com/MorawieckiPL
Przeładunki w polskich portach 2017-2022. W tle port w Gdyni / autor: Fratria /AS / @facebook.com/MorawieckiPL

Jaki potencjał tkwi w polskich portach? Olbrzymi!

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 10 lutego 2024, 15:31

    Aktualizacja: 10 lutego 2024, 15:45

  • 0
  • Powiększ tekst

Jaki potencjał tkwi w polskich portach? Olbrzymi! Świadczą o tym ich wyniki z lat rządów Prawo i Sprawiedliwość – gospodarce morskiej z okazji 104. rocznicy zaślubin Polski z morzem poświęcił swój wpis w mediach społecznościowych wiceprezes PiS, były premier Mateusz Morawiecki.

Morawiecki przedstawił tabelę, opisującą dynamikę wzrostu przeładunków w polskich portach w ciągu pięciu lat 2017-2022.

Przeładunki w polskich portach morskich 2017-2022 / autor: facebook.com/MorawieckiPL
Przeładunki w polskich portach morskich 2017-2022 / autor: facebook.com/MorawieckiPL

Rozbudowa polskich portów to kolejna wielka, ponadpolityczna szansa, którą powinniśmy wykorzystać! - podsumował Mateusz Morawiecki.

»» O znakach zapytania nad wielkimi inwestycjami infrastrukturalnymi czytaj tutaj:

Inwestycje wodne odpłyną? Niepokojące ruchy rządu

Rząd wytnie budowę obwodnic? „Nie ma środków”

Czarne chmury nad fabryką Intela

W poprzednim wpisie były premier sformułował zaś taki komentarz: „Wystarczyły dwa miesiące ich rządów, aby przekonać się, że Prawo i Sprawiedliwość to Polska wielkich projektów i ambicji, a Koalicja Obywatelska to Polska w destrukcji i likwidacji”.

Oprac. sek

»» O bieżących wydarzeniach w gospodarce i finansach czytaj tutaj:

Prezes URE: Wzrost o 90 proc. liczby odmów przyłączeń

Korea dalej zainteresowana „polonizacją” swoich czołgów

Kara do 30 000 zł za umowę zlecenie. Dla przedsiębiorców

NBP dalej kupuje złoto

Powiązane tematy

Komentarze