Informacje

Seniorzy / autor: Pixabay
Seniorzy / autor: Pixabay

PZU chce mieć ponad 1/3 rynku PPK

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 13 marca 2019, 16:44

  • Powiększ tekst

Pracownicze plany kapitałowe (PPK) to dla PZU produkt strategiczny. Ubezpieczyciel chce, aby jego udział w rynku PPK wynosił co najmniej tyle samo, co jego udział rynkowy, wynika ze słów prezesa Pawła Surówki.

Dla nas jest to produkt strategiczny. Nasz udział w rynku PPK powinien być co najmniej taki, jak w rynku, może nawet wyższy - powiedział Surówka podczas konferencji prasowej.

Udział rynkowy PZU w ubezpieczeniach majątkowych wynosił 34,8 proc. na koniec 2018 r., zaś cel na 2020 to 38 proc. 

Myślimy o tym, w jaki sposób zmaksymalizować naszą siłę rażenia, biorąc pod uwagę, że jest to produkt bardzo zróżnicowany - od mniejszych do bardzo dużych firm. Mamy wszelkie argumenty, by wykorzystać różnorodność całej grupy PZU i wszystkie kanały oraz siłę banków, ich dostępu do decydentów w firmach - powiedział prezes. 

Jak poinformował prezes PZU Życie Roman Pałac, pełną ofertę PPK PZU przedstawi w tym drugim kwartale. 

Pozycja rynkowa będzie pochodną tego, jak atrakcyjny będzie nasz program. Pod koniec tego roku będziemy mogli więcej powiedzieć. Zobaczymy, jak w praktyce ten program zadziała. Myślę, że pełną ofertę i propozycję przedstawimy w II kwartale - powiedział Pałac podczas konferencji. 

Grupa kapitałowa Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń SA (Grupa PZU) jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce, a także Europie Środkowo-Wschodniej. Oprócz działalności ubezpieczeniowej Grupa PZU prowadzi także działalność w zakresie zarządzania otwartym funduszem emerytalnym, funduszami inwestycyjnymi i programami oszczędnościowymi.

Na podst. ISBnews

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych